Żywe citylighty w ofercie Plakativ;
Plakativ Poland wprowadził do oferty nowy nośnik ambientowy ? podświetlany mobilny system ekspozycji o nazwie GoBoard. Firma reklamowa Plakativ Poland...
Plakativ Poland wprowadził do oferty nowy nośnik ambientowy ? podświetlany mobilny system ekspozycji o nazwie GoBoard.
Firma reklamowa Plakativ Poland dywersyfikuje ofertę handlową, która dotąd skupiała się na reklamie wielkoformatowej. Poszerzyła portfolio produktów o autorski projekt o nazwie GoBoard International. Nośnik ma postać uniformu z naszytymi pasami odblaskowymi oraz tablicy, którą promotor umieszcza na plecach. W skład zestawu wchodzi też akumulator, który pozwala na 3-godzinne podświetlenie dwustronnej powierzchni reklamowej. Promotorzy chodzą po wyznaczonych trasach w grupach dziesięcioosobowych, a docelowo ich liczba zwiększy się do 50. Uwagę odbiorców mają przyciągnąć także różne formy ekspozycji, np. mur czy okrąg. Cena katalogowa 6-godzinnej akcji z udziałem dziesięciu promotorów wynosi 4,2 tys. zł.
? Muszę przyznać, że GoBoard zaskoczył mnie jakością ekspozycji i podświetleniem, szczególnie w porównaniu z tradycyjnym, niezbyt popularnym walk boardem ? mówi Krystyna Oleszczuk, outdoor specialist w Media Group. ? GoBoard wydaje mi się doskonałą i efektywną kosztowo opcją dla klientów, którym zależy na obecności w miejscach, gdzie trudno o inne formy outdooru, lub dla tych, którym zależy na niestandardowych formach. Nie sądzę, aby nośnik ten zrobił wielką karierę, ale na pewno znajdzie niszę, która zapewni mu utrzymanie ? dodaje Oleszczuk.
Dotychczas z nośnika GoBoard skorzystała sieć szkół językowych International House Integra i Rawa Blues Festival.
Podobne nośniki pod nazwą i-boardy ma w ofercie od maja br. firma The Wallboard.
KH