Fryderyki '98:pełna komercja

MK Cafe i PepsiCo będą sponsorami transmisji gali rozdania Fryderyków '98, nagród polskiego przemysłu muzycznego (10 kwietnia). To nie jedyna...

MK Cafe i PepsiCo będą sponsorami transmisji gali rozdania Fryderyków '98, nagród polskiego przemysłu muzycznego (10 kwietnia). To nie jedyna nowość w pięcioletniej już historii tego konkursu. Po raz pierwszy ceremonię pokaże nie telewizja publiczna, ale prywatna TVN, a w eterze nada Radio Zet. To właśnie ich za partnerów wybrał w tym roku Związek Producentów Audio i Video, właściciel i główny organizator projektu. Dodajmy, że już rok temu, po wycofaniu z nominacji do nagród kategorii muzyki etnicznej, ze współpracy ze ZPAV zrezygnowało Polskie Radio. Producentem wykonawczym widowiska będzie obeznana z tego typu imprezami związana z TVN polsko-holenderska firma Endemoll Neovision (autorzy m.in. widowiska "Holiday on ice" i znanych u nas programów: "To było grane" i "Zostań gwiazdą").

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.