Nokia i Wizja TV na lotnisku PPL

Firma AP Systemes Polska, administrująca nośnikami reklamowymi na terenie rodzimych portów lotniczych, uczestniczyła w ogólnoeuropejskiej kampanii koncernu telekomunikacyjnego Nokia, która...

Firma AP Systemes Polska, administrująca nośnikami reklamowymi na terenie rodzimych portów lotniczych, uczestniczyła w ogólnoeuropejskiej kampanii koncernu telekomunikacyjnego Nokia, która reklamowała nowy produkt firmy, komunikator Nokia 9110. Na warszawskim lotnisku dwutygodniową ekspozycję reklam na nośnikach AP Systemes Polska połączono z akcją promocyjną prowadzoną w strefie wolnocłowej. Kampania, która toczyła się na terenie wszystkich najważniejszych portów lotniczych w Europie, zorganizowana została przez brytyjską agencję reklamową Prime Sight. Od 10 marca br. AP Systemes Polska rozpoczęła w porcie lotniczym we Wrocławiu całoroczną kampanię reklamową dla Wizji TV. Jej zasięg zostanie rozszerzony prawdopodobnie na Warszawę i Gdańsk.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.