Bryk dla dziennikarzy

Gillette rozsyła katalog z opisem produktów i danymi rynkowymi. "Chcemy się dzielić z dziennikarzami naszą wiedzą na temat pielęgnacji i...

Gillette rozsyła katalog z opisem produktów i danymi rynkowymi. "Chcemy się dzielić z dziennikarzami naszą wiedzą na temat pielęgnacji i toalety" - powiedziała Joanna Piluch, pracownik działu marketingu, pomysłodawczyni projektu.

Broszura jest zatytułowana "Katalog". Do tej pory rozesłano 2 numery. Bazę danych stanowi lista dziennikarzy zajmujących się tematyką kosmetyczną. Wydaniu broszurki towarzyszy autentyczne zainteresowanie dolą dziennikarza: ,<> może stanowić źródło inspiracji. Gdy brakuje tematów - <> może je podsunąć" - dodaje Joanna Piluch.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.