Pomarańczowa alternatywa

Wiosną producenci kosmetyków chcą zaskakiwać nowościami. W tym roku rekordy popularności biją kwasy owocowe, wyciągi z owoców cytrusowych i witamina...

Wiosną producenci kosmetyków chcą zaskakiwać nowościami. W tym roku rekordy popularności biją kwasy owocowe, wyciągi z owoców cytrusowych i witamina C.

Nowy szampon Timotei pomarańczowo-

-miętowy jest tego najlepszym przykładem. Produkt jest określany jako środek wzmacniający włosy zmęczone i osłabione stresem. Odpowiada to wynikom badań Pentora, według których respondentki przyznają, że mają włosy osłabione i zmęczone (62 proc.). 79 proc. badanych kobiet łączy zły stan włosów z codziennym stresem, dlatego producent szamponu wskazuje na jego ożywiające właściwości. Kampanię reklamową prowadzi agencja JWT. Kampania rozpoczęła się 3 kwietnia w TVP1, TVP2, Polsacie, RTL7 i TVN. Obrandowany teaser można było zobaczyć do

12 kwietnia, reklamę właściwą będziemy oglądać do końca czerwca. W maju i czerwcu pojawią się ogłoszenia prasowe w "Claudii"

- dodatek "Fryzury", w "Twoim Stylu" i "Olivii". Do reklam dołączona będzie saszetka z próbką produktu. Akcję promocyjną skierowaną bezpośrednio do konsumentek, rozpoczętą się w kwietniu, prowadzi agencja DMC. Agencja przygotowała program road show. Taka akcja odbywa się w Polsce po raz pierwszy i polega na spotkaniach przedstawicieli agencji i hostess z konsumentkami w ich miejscu zamieszkania. Podczas spotkań prezentowane są zdjęcia i produkt, można otrzymać próbkę i ulotkę. Program PR realizuje agencja Belarte. AL

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.