Arla Foods przekonuje, że gotowanie nie jest trudne

Firma inwestuje w cykliczną audycję radiową.

Arla Foods, właściciel marek Lurpak (masło) czy Arla Buko (serki), startuje z kolejnym niestandardowym projektem marketingowym. Przypomnijmy, że marketer od tego roku mocniej angażuje się w nietypowe działania reklamowe w telewizji, takie jak sponsoring użyczeniowy, który stanowi elementem szerokiej strategii marketingowej (więcej informacji na temat znajduje się TUTAJ).

Wczoraj w Programie III Polskiego Radia ruszył cykl kulinarnych czwartków - projekt ma na celu przekonanie słuchaczy, że gotowanie nie jest trudne i warto wykorzystać wszelkie okazje do stworzenia czegoś smacznego w kuchni.

Inspirować do poszukiwań okazji na przygotowywanie smacznych dań będą redaktorzy Trójki w porannej i popołudniowej audycji "Zapraszamy do Trójki" oraz w audycji "Tu Baron", a także w relacjach Marka Brzezińskiego z akademii kulinarnej Le Cordon Bleu w Paryżu.

Słuchacze Trójki będą mieli jednocześnie możliwość podzielenia się swoimi pomysłami na ciekawe dania w trójkowym konkursie kulinarnym.

Na stronie internetowej Programu III Polskiego Radia jednocześnie ruszy serwis poświęcony Kulinarnym Czwartkom - http://www.polskieradio.pl/88,Kulinarny-czwartek

Znajdą się w nim emitowane w czwartki audycje, przepisy słuchaczy, porady i inspiracje dotyczące poszczególnych kulinarnych okazji.

Arla Foods jest partnerem akcji, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska.

Projekt będzie trwać do końca br.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.