Silny akcent na marketing
Accenture rozwija strukturę Accenture Marketing Sciences. Poszerzy skład i kompetencję departamentu, który dotychczas specjalizował się głównie w audycie i doradztwie...
Accenture rozwija strukturę Accenture Marketing Sciences. Poszerzy skład i kompetencję departamentu, który dotychczas specjalizował się głównie w audycie i doradztwie mediowym.
W ramach Accenture Marketing Sciences działalność rozpoczną dwie dywizje - Accenture Marketing Sciences i Accenture Media Sciences. Arkadiusz Marszałek, country director, będzie koordynował prace całego departamentu, na razie ma także kierować dywizją specjalizującą się w audycie mediowym.
Do Accenture Marketing Sciences dołączy wkrótce nowa osoba, która obejmie stanowisko dyrektora drugiej dywizji. Jej powołanie wiąże się z rozszerzeniem specjalizacji departamentu o optymalizację inwestycji marketingowych.
- Poprzez znalezienie odpowiedzi na pytanie o stopień skuteczności określonych działań marketingowych sprawiamy, że klienci mogą oszacować spodziewany ich efekt w postaci zmiany sprzedaży i zysku - mówi Arkadiusz Marszałek.
Polska dywizja Accenture Marketing Sciences będzie współpracowała ściśle z zespołami z Aten i Delhi. Informacji nt. planowanego wzrostu przychodów departamentu Accenture Marketing Sciences nie udało się nam uzyskać.
Przypomnijmy, że powstał on na bazie firmy Media Audits Polska - polskiego oddziału Media Audits Group, czyli największej na świecie firmy audytorsko-konsultingowej na rynku mediów przejętej pod koniec ub.r. przez Accenture.
JN