Dom mediowy SPC House of Media

Dom mediowy SPC House of Media zamknął rok 2003 przychodami na poziomie 28 mln zł, co oznacza wzrost o 12...

Dom mediowy SPC House of Media zamknął rok 2003 przychodami na poziomie 28 mln zł, co oznacza wzrost o 12 proc. w stosunku do roku 2002 (25 mln zł). Wśród nowych budżetów pozyskanych w ubiegłym roku znalazły się: PKO/Credit Suisse TFI, UPC/Chello (wraz z agencją reklamową Arip), Werner & Mertz i Gurda, natomiast po stronie strat SPC zapisał Hondę i Metsa Tissue Sales. Jak mówi Roland Sprung, szef SPC House of Media, strategia firmy na rok 2004 zakłada dalszą koncentrację na klientach, którzy dysponują budżetami średniej wielkości, szczególnie takich, którzy chcą korzystać z usług doradczych domu mediowego dotyczących działań innych niż standardowe planowanie i zakup powierzchni reklamowej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.