Nowy katalog Shella

Agencja reklamowa A_Linea Art przygotowuje najnowszą edycję katalogu nagród programu lojalnościowego Smart przeznaczonego dla klientów stacji benzynowych Shell. Katalog ma...

Agencja reklamowa A_Linea Art przygotowuje najnowszą edycję katalogu nagród programu lojalnościowego Smart przeznaczonego dla klientów stacji benzynowych Shell. Katalog ma się ukazać w lutym br. Wykonawcę tego projektu Smart wybrał po przetargu rozstrzygniętym pod koniec ub.r. W programie lojalnościowym Smart uczestniczy obecnie 1,5 mln osób. Klienci stacji Shell są w nim premiowani nagrodami rzeczowymi i usługami firm partnerskich, m.in.: Rainbow Tours, Stena Line i Zurich. Program działa także na Węgrzech, w Czechach i na Słowacji oraz w nieco zmienionej formie we Francji.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.