RemaDays świętuje kolejny sukces
W Warszawie zakończyły się trwające od 10 do 12 lutego Międzynarodowe Dni Reklamy „RemaDays” 2009 – największe targi reklamy nie tylko w Polsce, lecz także w Europie Środkowo-Wschodniej.
W ciągu trzech dni RemaDays można było zobaczyć najświeższe nowinki producentów i importerów upominków reklamowych, zapoznać się z technologiami i materiałami drukarskimi oraz dynamicznie rozwijającym się działem out-of-home.
W kategorii outdoor & indoor swoją ofertę zaprezentowały firmy specjalizujące się w reklamie wewnętrznej i zewnętrznej (reklama mobilna, billboardy, megaplakaty, reklama świetlna i wizualna, a także rozwiązania dotyczące reklamy w miejscu sprzedaży – bogata oferta materiałów POS, standów, systemów wystawienniczych, ekspozytur, stojaków i shelf linerów). Branża gifts objęła firmy zajmujące się produkcją oraz dystrybucją upominków reklamowych. Klienci mieli szansę zapoznać się z nowościami, przejrzeć katalogi, wybrać produkty i podzielić się opiniami. W sektorze technology zaprezentowały się firmy oferujące nowoczesne rozwiązania produkcyjne związane z branżą reklamową (druk wielkoformatowy, cyfrowy, haft, plotery, sitodruk, grawer, tampodruk, farby, folie).
Piąte, jubileuszowe targi RemaDays udowodniły, że są najważniejszą imprezą branży reklamowej w tej części Europy. Choć w tym samym czasie inne imprezy targowe upadają, RemaDays kwitnie i jedyną przeszkodą w dalszym rozwoju są zbyt małe hale przy ul. Prądzyńskiego. Pocieszające jest to, że wybudowana nowa hala już stoi przykryta dachem i w przyszłym roku znajdzie tam miejsce kolejna grupa wystawców.