Warszawski ZTM kontra wandalizm

Nowa kampania społeczna ma na celu ograniczenie liczby aktów wandalizmu na mieniu ZTM.

Pod hasłem „Nie toleruj, powiadom" warszawski ZTM rusza z nową kampanią społeczną. W ramach kampanii pojawią się plakaty w taborze i na przystankach, spoty telewizyjne, informacje na monitorach w autobusach, bannery na stronach i w portalach internetowych. Jej celem jest ograniczenie liczby aktów wandalizmu w komunikacji miejskiej.

W tej edycji kampanii z Zarządem Transportu Miejskiego współpracują: Komenda Stołeczna Policji, Straż Miejska m.st. Warszawy, TVP Warszawa i AMS. I po raz pierwszy Polski Związek Motorowy.

Działania potrwają do 24 czerwca. Kreacją zajął się dział promocji ZTM.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.