Wizard promuje Intersport z okazji Euro 2012

Agencja zajęła się kompleksową obsługą projektu nawiązującego do przyszłorocznych mistrzostw Europy w piłce nożnej.

Wystartowała oficjalna strona www.kibicintersport.pl, a wraz z nią konkurs „Zostań Twarzą Kibiców Intersport!”. Aby wziąć udział w zabawie, należy kupić oficjalną koszulkę UEFA Euro 2012, zrobić sobie w niej zdjęcie i zamieścić je na konkursowym landing page'u. Akcja potrwa do 30 września br.

Spośród zgłoszonych propozycji głosami internautów wybranych zostanie 18 finalistów (po jednej osobie z każdego miasta, w którym jest Intersport), a spośród nich jeden zwycięzca. Twarz Kibiców wybiera jury, w skład którego wejdą dwie osoby z firmy Intersport oraz dwie z agencji Wizard. Nagrodą główną dla zwycięzcy konkursu jest telewizor Sharp LCD z 42-calowym ekranem.

Wraz ze startem konkursu ruszyła również kampania promocyjna. Konkurs wsparty jest kampanią reklamową z wykorzystaniem takich nośników, jak prasa, radio, outdoor oraz internet. Standardowe narzędzia promocyjne wzmocnione zostały działaniami social- i buzzmarketingowymi.

Kreację, planowanie i zakup mediów oraz działania PR koordynuje agencja Wizard. Media internetowe zostały zakupione w ARBOmedia.

Maciej Florek 2391 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.