„NYT" ma ponad 220 tys. internetowych prenumeratorów

Dziennik notuje niezłe wyniki sprzedaży treści w internecie.

„The New York Times" sprzedał od 28 marca do końca II kwartału br. 224 tys. internetowych subskrypcji. Razem z 57 tys. opłaconych e-wydań i kopii daje to wynik 281 tys.

Jak informuje wydawnictwo NY Times Co, oprócz płatnych subskrypcji dziennik ma dodatkowo 100 tys. użytkowników, którym marka Lincoln (Ford Motor Company) sponsoruje do końca roku bezpłatny dostęp do serwisu NYTimes.com i aplikacje na smartfony. Poza tym 756 tys. prenumeratorów wydania papierowego dostarczanego do domów również ma gratisowy dostęp do internetowej witryny gazety.

(na podst. www.brandrepublic.com)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.