Cytaty

- Dla mediów i rynków finansowych, ale także kilku polityków dzień bez kryzysu jest dniem straconym - Leszek Balcerowicz, ekonomista.

- Polska [jako marka, przyp. red.] jest nudna jak dziewica, a trzeba z niej zrobić kusicielkę - Jacek Młynarski, specjalista ds. kreowania marki w Young & Rubicam.

- Trudno byłoby wymyślić łatwiejszy zestaw rywali. Ale dla takiej drużyny, jaką dziś mamy, nie istnieje coś takiego jak grupa marzeń - Zbigniew Boniek, były piłkarz, trener, biznesmen, komentator sportowy.

- Koszmarne dzieło typowe dla zamówień urzędów. Głupi scenariusz, pretensjonalny i straszny - Iwo Zaniewski, dyrektor kreatywny PZL, o najnowszym spocie promującym Warszawę.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.