Kiksy i Hity

...czyli, co komu wyszło i nie wyszło.

Hity:

Dla Euro RSCG Warsaw za pięć brązowych statuetek na Eurobest Festival. To jedyna polska agencja, która z Lizbony przyleciała z nagrodami.

Dla zarządzających Canal+ Cyfrowym za to, że na short-listę w przetargu reklamowym nie wciągnęli przyjaciół z poprzedniej pracy (z Young & Rubicam). A kysz, kolesiostwo!

Dla PZL za kampanię Plusa w pociągu. Mumio jeszcze się nie wypalił.

 

 

 

 

 

 

 

iksy:

Dla Leo Burnett za wysłanie na konkurs Eurobest aż 18 zgłoszeń, z których ani jedno nie zostało uznane za godne nagrody.

Dla Knorra za nowe hasło: "Pij gorący do kanapki". Zupełnie nie trafia do serca, choć nie wykluczamy, że trafi do żołądka.

Dla Warszawy, której włodarze wybrali Telewizyjne Profesjonalne Studio w przetargu przeprowadzonym "w oparciu o cenę i rozrysowany na sceny scenariusz". Ten drugi argument brzmi tak naiwnie, że nie chce się wierzyć, że chodzi o rok 2011.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.