Na wyrywki - Artur Karczykowski

Tym razem kwestionariusz wypełnił Artur Karczykowski, współzałożyciel i dyrektor zarządzający agencji interaktywnej Evo.

Moim wymarzonym klientem jest: Hugh Hefner - w barterze.

Agencja musi: spełniać swoje obietnice.

Przyszłość komunikacji marketingowej: natychmiastowa, spersonalizowana i dwustronna.

Życie bez konsoli: używam trzech, więc z jednej mogę zrezygnować.

Gdyby pieniądze spadły mi z nieba: sfinansowałbym nowoczesny ośrodek onkologiczny.

Gadżetem tego roku jest: Parrot AR. Drone.

Po prasę sięgam: na iPadzie.

W sferze offline: mówi się dzisiaj o tym, o czym pisano wczoraj online.

Kiedy jestem wycieńczony: relaksuję się przed komputerem.

Mój największy sukces: agencja Evo.

Podczas Euro 2012: polska komunikacja zostanie sparaliżowana.

Szkoda mi czasu na: sport.

Maciej Florek 2065 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.