Interactive Marketing Meeting za nami

Konferencja poświęcona była trendom m.in. w mobile czy social mediach.

To już czwarta edycja Interactive Marketing Meeting. Spotkanie podzielone było na kilka bloków tematycznych: strategia, e-mail, mobile i social. Na scenie pojawili się m.in.: Katarzyna Okularczyk z IBM, Paweł Sala z FresMail, Borys Wróbel z RedMobile i Łukasz Sójka z agencji AtomClick.

Impreza kończyła się panelem dyskusyjnym podsumowującym najnowsze trendy w marketingu interaktywnym.

Organizatorami 4th Interacive Marketing Meeting byli VFP Communications, wydawca m.in. "Media & Marketing Polska" oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.

(fot. Krzysztof Plebankiewicz)

Maciej Florek 2036 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.