Lewandowski dla Gillette jak Federer
W sieci pojawił się viral prezentujący umiejętności piłkarskie reprezentanta Polski.
Pomysł ze strącaniem piłką puszki z głowy został zaczerpnięty z brytyjskiego spotu Gillette z innym globalnym ambasadorem marki – tenisistą Rogerem Federerem. Film nakręcony w bardzo podobnej konwencji pojawił się w internecie ponad rok temu. Od tego czasu w YouTube obejrzało go ponad 9 mln osób. Największą dyskusję internautów wzbudziła kwestia, czy faktycznie sfilmowano serwis Federera, co wiązałoby się ogromnym ryzykiem dla osoby z puszką na głowie (i dla marketera), czy też użyto efektów specjalnych. Był to jeden z pierwszych virali w sieci, których mechanizm opiera się na dyskusji o autentyczności. Ostatecznie nikt tego nie rozstrzygnął. Udało nam się jednak dowiedzieć, że w przypadku Roberta Lewandowskiego mamy do czynienia z autentycznym strzałem piłkarza.
W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.