Grey i MediaCom triumfują
Redakcja "MMP" przyznała nagrody i wyróżnienia dla najlepszych agencji, marek i marketerów.
Zwycięzcą w gronie domów mediowych już po raz drugi z rzędu jest MediaCom Warszawa, który nie tylko mocno poszerzył portfolio klientów, ale także skutecznie zwiększył współpracę na nowych polach z dotychczasowymi partnerami. W tym roku przyznaliśmy także tytuł Fightera Roku, którym został MEC. Wyróżnienie zdobył dom mediowy Codemedia. Specjalny tytuł Reformatora Roku przypadł Sławomirowi Stępniewskiemu, CEO Aegis Media, menedżerowi, który podjął się dużego wyzwania – uzdrowienia jednej z najbardziej skostniałych agencji mediowych.
Przy przyznawani tytułów redakcja "MMP" kierowała się trzema podstawowymi kryteriami: badaniem MB SMG/KRC, danymi finansowymi i skutecznością biznesową.
W najnowszym raporcie "Media & Marketing Polska" uhonorowano także marki i marketerów. Tytuł Marki Roku przypadł Red Bullowi – za utrzymanie marży i wizerunku premium na bardzo konkurencyjnym rynku energetyków. Wyróżnienia otrzymały brandy: Ballantine's Finest i Ziaja. Marketerem Roku jest Rossmann – detalista o ogromnym wpływie na rynek kosmetyczny, z sukcesem wprowadzający marki własne i prowadzący ciekawą politykę promocyjną. Wyróżnieni marketerzy to: Polbank EFG i Aflofarm. Specjalny tytuł Marketera Internetowego otrzymało Nike Poland. CMO Roku został Piotr Strzelczyk z Henkla.
Raport specjalny "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe, Marka Roku/Marketer Roku" ukazuje się z najnowszym, majowym magazynem "Media & Marketing Polska".