11 statuetek i grand prix Golden Arrow
Jury siódmej edycji konkursu uhonorowało najlepsze prace.
Monika Brudło, podsumowując obrady jury, stwierdziła, że poziom konkursu ocenia jako bardzo zróżnicowany, aczkolwiek wiele projektów było bardzo efektywnych. Nieco rozczarowała ją mała liczba zgłoszeń pochodzących z sektora usług - przede wszystkim finansów. Podkreśliła wysoką jakość kategorii kampanie społeczne. Zdaniem przewodniczącej jury bardzo udanie zadebiutowała też nowa kategoria - social media.
Wyniki siódmej edycji Golden Arrow zostaną ogłoszone na gali, która odbędzie się 26 czerwca w stołecznym klubie Capitol. Podczas gali zostaną również wręczone statuetki dla zwycięzców w konkursie Telemarketer Roku organizowanym przez SMB.
W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.