Medal, Heineken i Bollinger

Zdobywcy złota w kategorii Young Lions Cyber - Piotr Chrobot i Piotr Osiński z Interactive Solutions/Saatchi & Saatchi Digital - o swoim triumfie w Cannes.

Trzeciego dnia wszyscy, którzy mimo choroby dnia poprzedniego zdobyli się na wysiłek, by wstać, zostali nagrodzeni wyjątkową sesją z serii Master Classes z udziałem ekipy Droga 5. Nam w tym czasie przypadło szkolenie z Photoshopa, poprzedzające briefing na YC. Gdy chłonęliśmy najnowsze ficzery szparowania gumką, słyszeliśmy jedynie szaleńcze oklaski na każdą złotą radę udzielaną podczas Master Classes. Nam dwa dni zleciały na walce o medal.

Briefing, plaża, piwo i na koniec brak pomysłu. Nie możemy powiedzieć, że kładliśmy się spać w rewelacyjnych nastrojach. Nie bez kozery wynajęliśmy hotel 6 km od pałacu. Poranny spacer już po wschodzie słońca jedynie utwierdził nas, że mamy pomysł na miarę 15. miejsca. Jakimś cudem oświeciło nas 253 metry przed pałacem. Po godzinach wygrzewaliśmy się na sztucznej trawie w Connect Barze. W tym miejscu należy wspomnieć, że Heineken to najistotniejszy sponsor tego wspaniałego festiwalu. Po całym dniu projektowania udaliśmy się na Young Lions party, gdzie uzbrojeni w 5 żetonów podbijaliśmy parkiet. Tutaj bez żadnej ściemy trzeba przyznać, że muzyka ściągała klapki, a widok znudzonych delegatów na sąsiedniej imprezie potwierdzał jakość serwowanych bitów. Atmosfera była fantastyczna, kilkaset młodych ludzi, od gejszy w chodakach po hipsterów. Nie było jednak licytacji, kto jest fajniejszy i bardziej kreatywny. Totalny luz i szacun. Brawo.

Kolejny dzień to ogłoszenie wyników Young Lions Cyber. Ciężko nam cokolwiek o nim napisać, bo niewiele pamiętamy. Podobno darliśmy się jak dzicy, no ale zdarza się. Nie będziemy się rozpisywać o jakości warsztatów i wykładów w tym dniu. Po wynikach był już tylko Bollinger Special Cuvee.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.