Saatchi & Saatchi zdobywa grand prix Golden Arrow

Poznaliśmy laureatów konkursu marketingu bezpośredniego oraz wyróżnione przez "MMP" najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego.

Tegorocznym laureatem grand prix konkursu Golden Arrow została agencja Saatchi & Saatchi. Jury uhonorowało jej projekt "Życie to nie Facebook" zrealizowany dla Polskiego Czerwonego Krzyża w ramach akcji profilaktyki HIV. Praca święciła triumfy również w innych kategoriach: zdobyła statuetkę w kategorii marketing internetowy – marketing wirusowy, została wyróżniona w kategorii social media i non profit.
Za najlepszą wysyłkę bezpośrednią BtoB nagrodzono Albedo Marketing za projekt "Punkt spełniania życzeń". Albedo zdobyło również statuetkę w kategorii promocja sprzedaży BtoC za projekt "Żywe kolory są w modzie" realizowany na zamówienie Whirlpool Polska. W kategorii experiential marketing – event marketing statuetkę otrzymała agencja Euro RSCG 4D za "WCG 2011 Samsung Euro Championship". Zwycięzcą Golden Arrow w kategorii experiential marketing – pozostałe formy została agencja DDB Warszawa za "Rozkład jazdy na McDonald's". Z kolei projekt "Do you know Polska?" zrealizowany przez K2 na zamówienie Ministerstwa Spraw Zagranicznych otrzymał statuetkę w kategorii marketing internetowy – serwis internetowy. Artegence zwyciężyła w kategorii marketing internetowy – kampania internetowa za projekt "Nike Freebook" na zamówienie Nike Polska. Agencja Lemon Sky otrzymała Golden Arrow za projekt "Eksperci Tesco podbijają Facebooka" w kategorii social media. Statuetkę zdobyła również agencja DDB Warszawa za realizację kampanii "Konto za zero" dla PKO Banku Polskiego.
Wyrównana walka toczyła się w kategorii non profit między trzema świetnie zrealizowanymi kampaniami. W tej kategorii statuetkę jury przyznało kampanii "Autyzm wprowadza w błąd", którą opracowały wspólnie PZL i Tomek Goldbaum-Wlaziński na zlecenie Fundacji Synapsis.   
W kategorii Golden Arrow open statuetkę otrzymało DDB Warszawa dla PKO BP za relaunch marki.

Łącznie jury w tegorocznej edycji konkursu przyznało 31 wyróżnień, 11 statuetek i jedno grand prix. Konkurs Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow od 2006 r. organizuje wydawnictwo VFP Communications (wydawca m.in. "Media & Marketing Polska") i Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB).

Tegoroczna gala Golden Arrow była również wielkim świętem agencji nagrodzonych w raporcie "Agencje interaktywne i agencje marketingu zintegrowanego" przygotowanym przez redakcję "Media & Marketing Polska". Agencją Interaktywną Roku została Pride & Glory, a tytuł Agencji Interaktywnej Sieciowej Roku przypadł MEC Interaction. Focus Media Group została nagrodzona w raporcie jako Agencja Roku Marketingu Zintegrowanego, z kolei Agencją Sieciową Marketingu Zintegrowanego została Tequila. Redakcja postanowiła wyróżnić również agencję K2 za Najlepszą Kreację, agencję Lubię To w kategorii social media oraz agencję Nairobia jako Wschodzącą Gwiazdę.

Tomasz Wygnański 673 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.