Polska impreza na Cannes Lions 2012 [wideo]

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz dom produkcyjny Papaya Films zorganizowali nieoficjalną imprezę dla polskich i zagranicznych uczestników festiwalu.

Tegoroczny Międzynarodowy Festiwal Reklamy Cannes Lions 2012 ubarwił nowy polski akcent. Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, przedstawiciel Cannes Lions w Polsce, oraz dom produkcyjny Papaya Films, zorganizowali w willi Palm Beach nieoficjalną imprezę dla polskich i zagranicznych uczestników festiwalu. Nad samym brzegiem morza do białego rana bawili się wspólnie przedstawiciele agencji, domów produkcyjnych, reżyserzy i ich agenci oraz marketerzy firm obecnych na festiwalu. Film z tego wydarzenia zrealizowała i postprodukowała firma The Chimney Pot.

Maciej Florek 2036 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.