Virgin: będziemy "customer champion"

Nowy wirtualny operator walczy nie tylko ceną i globalną marką, ale także jakością obsługi klienta.

Wydawało się, że próby wejścia na rynek operatorów wirtualnych mamy już za sobą, a jednak pojawia się nowy bardzo ambitny gracz. Virgin Mobile Polska startuje na razie z ofertą prepaid, ale później pojawi się także mix i abonament. Nie jest wykluczone, że to przyczółek do innych przedsięwzięć Virgin w Polsce.

Virgin Mobile oferuje jedne z najniższych na rynku cen - 19 gr za minutę połączenia. - Najniższe w Polsce ceny połączeń, liczne korzyści i promocje oraz unikatowa jakość obsługi klienta zgodna z filozofią "customer champion" są najważniejszymi zaletami naszej oferty - mówi Marcin Wieczorkowski, dyrektor marketingu Virgin Mobile Polska. Firma postawiła na wewnętrzne call center i obiecuje bezpłatną obsługę przez konsultanta, a nie IVR, co w ofertach prepaid jest nowością. Powstała także specjalna aplikacja do obsługi klientów w Facebooku.

W obecnej ofercie pojawiły się także telefony. Jest to dziesięć niedrogich modeli od takich producentów jak m.in. Samsung, Nokia i HTC. Są one sprzedawane bez subsydiów i wyłącznie przez sklep internetowy. Marka oferuje tylko jedną prostą taryfę i zapewnia, że nie ma w niej żadnych haczyków i "gwiazdek". To także ma być częścią filozofii "customer champion".

Pierwszy milion

Chociaż dotychczas wirtualni operatorzy nie odnieśli sukcesów w Polsce, to Virgin twierdzi, że jest miejsce na nowego gracza. Według szacunków firmy przynajmniej 25 proc. użytkowników prepaid myśli o zmianie dostawcy usług. Virgin planuje pozyskanie miliona klientów w ciągu trzech lat.

Na razie ruszyły działania promocyjne w internecie. Niebawem pojawi się kampania w mediach, ale jej szczegółów nie podano. Za realizację digital odpowiadać będzie agencja Astoria Avenue, działania ATL przygotowuje natomiast agencja Workroom. Współpracuje ona z Przemkiem Bogdanowiczem, byłym dyr. kreatywnym agencji BBDO, który przygotowuje większość reklam polskiego Virgin Mobile. Obsługą budżetu mediowego nowego operatora zajmie się dom mediowy Mindshare.

Na polskiej premierze Virgin Mobile zabrakło Richarda Bransona - ekscentrycznego brytyjskiego miliardera, twórcy marki Virgin. Firma zapewnia jednak, że pojawi się on osobiście w Polsce w październiku lub listopadzie. Wówczas firma być może zapowie kolejne atrkacje w swojej ofercie.

Tomasz Wygnański 702 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.