Głos marketerów

Nowe stowarzyszenie Marketing 4 Business ma prowadzić przede wszystkim działalność edukacyjną w stosunku do biznesu, ale także decydentów i regulatorów.

Organizacja Marketing 4 Business jest w fazie rejestracji. Kolejnym krokiem po załatwieniu wszelkich formalności będzie przedstawienie projektów finansowania i faktyczne rozpoczęcie działalności statutowej. - Będziemy się koncentrować na promocji znaczenia marketingu w budowaniu wartości firm. Chcemy prezentować najlepsze praktyki i rozwiązania. Nie oznacza to jednak, że nie zamierzamy rozmawiać w naszym gronie o bieżących tematach, takich jak przetargi czy kickbacki - mówi Wojciech Pronobis, prezes (na zdjęciu).

Organizacja zrzesza osoby fizyczne, a nie firmy. Menedżerowie obecni w Marketing 4 Business nie są więc formalnie reprezentantami swoich pracodawców. Organizacja chce być jednak partnerem dla Stowarzyszenia Agencji Reklamowych SAR czy głosem środowiska w relacjach z regulatorami czy ustawodawcami.

Organizacja zawiązana jest przez 18 znanych marketerów. W skład zarządu weszli: Wojciech Pronobis (do marca ub.r. dyrektor zarządzający marketingu Grupy PZU) – prezes zarządu, Agnieszka Hryniewicz-Bieniek (Google) – wiceprezes, oraz Piotr Bubak (Onet) – członek zarządu. Na razie w grupie inicjującej powstanie organizacji przeważają osoby związane z branżą finansową i telekomunikacyjną. Pronobis deklaruje jednak, że rośnie także zainteresowanie projektem ze strony firm FMCG.

Tomasz Wygnański 787 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.