Nowe rozdanie w Interactive Solutions

W agencji doszło do znaczących zmian kadrowych. Nowe osoby i awanse pojawiły się w działach kreacji i strategii.

Do agencji Interactive Solutions dołączyły dwa nowe teamy kreatywne wywodzące się z agencji ATL. Wzmocniono także dział strategii, którym pokieruje teraz Krzysztof Waligórski. Zmiany podyktowane są m.in. chęcią wykorzystania synergii kanałów digital, które agencja proponuje klientom w regionie CEEMEA. Oferowane rozwiązania według Interactive Solutions muszą być dopasowane do regionalnej skali i lokalnych uwarunkowań.

Od kreacji się zaczęło

Od lewej: Piotr Fuk, Paweł Czartoryski
Od lewej: Piotr Fuk, Paweł Czartoryski
Pierwszy team kreatywny to doświadczeni i wielokrotnie nagradzani Piotr Fuk i Paweł Czartoryski. Drugi tworzą Marta Frączak i Paweł Jaskólski, którzy przyszli z JWT, gdzie dotychczas pracowali osobno.

Piotr Fuk, senior art director, w branży reklamowej pracuje od ponad 15 lat. Był do tej pory w agencjach D'Arcy, G7, Brain, Team One, 303. Kilkukrotnie nagradzany w konkursie KTR. Współtworzył m.in. markę Heyah oraz kampanię "Turbodymoman". Tworzył reklamy m.in. dla Polkomtela (marki Plus, Simplus, Plus na kartę, LTE, 36i6), Playa czy Wirtualnej Polski.

Paweł Czartoryski, copywriter, jest podwójnym laureatem KTR (dwa brązy). Ostatnio pracował w agencji 303, gdzie obsługiwał m.in. Polkomtela, Wirtualną Polskę czy FritoLay (Sunbites).

Od lewej: Marta Frączek, Paweł Jaskólski
Od lewej: Marta Frączek, Paweł Jaskólski
Marta Frączek, copywriter, w 2011 r. z Olgą Szczepańską wygrała Young Creatives w kategorii design oraz zdobyła kilka nominacji, m.in. Young Creatives Eurobest Integrated, Młode Orły 2008 i 2009, KTR w kategorii ilustracja oraz Donald Gilles Creative Excelence Award 2011. Pracowała wcześniej w agencjach Scholz & Friends Warszawa, Euro RSCG 4D oraz JWT, gdzie realizowała projekty m.in. dla Tchibo, Mercedesa czy PKO BP.

Paweł Jaskólski, art director, znany jest na krakowskich scenach klubowych jako DJ Spark, był laureatem międzynarodowego konkursu Nokia76 Design. Zaczynał jako kreatywny i designer w agencji Paralotna, następnie Orbita Nowa Media, Adwertajzing, Leo Burnett, a ostatnio w JWT Warszawa. Realizował projekty dla Ikei, Mazdy czy Nokii.

– Aktualnie realizujemy kampanie dla wielu rynków z obszaru CEEMEA. Nasz cel jest prosty: stworzenie najmocniejszej interaktywnej agencji pod względem kreacji w tym regionie – mówi Piotr Chrobot, dyrektor kreatywny agencji.

Lepsza strategia

Krzysztof Waligórski
Krzysztof Waligórski
Krzysztof Waligórski, dotychczas strategic manager, objął po roku pracy kierownictwo działu strategii na stanowisku head of strategy Interactive Solutions i Saatchi & Saatchi Digital. - Moją ambicją jest, żeby strategie digitalowe łączyły dorobek tzw. starej szkoły teorii komunikacji i podejścia mediocentrycznego typowego dla nowych mediów – mówi o wizji rozwoju kierowanego przez siebie działu. Waligórski przyszedł do IS w 2011 r. z firmy Alma Market, wcześniej przez pięć lat pracował w DDB. W agencji koordynuje lokalne i regionalne projekty głównie dla Procter & Gamble i T-Mobile.

Do działu strategii dołączył jeszcze Jakub Sudomir, który został nowym strategy managerem. Do IS przyszedł z agencji 180heartbeats + Jung von Matt, gdzie pracował przez półtora roku jako senior strategy planner. Wcześniej w Saatchi & Saatchi Think Tank przez trzy i pół roku był brand and communication plannerem. Kampanie, do których strategie tworzył, zdobywają w kolejnych latach nagrody Effie (Srebrne Effie 2011 za kampanię Wedla, Srebrne Effie 2012 za kampanię dla Tablica.pl). Jakub jest również mentorem w ramach ekosystemu AIP Seed Capital (Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości): pomaga młodym przedsiębiorcom/startupowcom w dopracowywaniu strategii marek, produktów, usług oraz planowaniu efektywnych strategii komunikacyjnych.

Do agencji dołączył również Krzysztof Wierzbicki, który wcześniej w agencjach Netizens, Gong i S4 pracował dla marek takich, jak Goodyear, Grolsch, Axe, Nescafe Dolce Gusto czy Tymbark. Wierzbicki pełni w IS funkcję strategic plannera.

Dział strategii Interactive Solutions liczy obecnie siedem osób.

Głównymi klientami agencji są m.in. Procter & Gamble, Maspex czy PTC. W raporcie "MMP" "Agencje Interaktywne 2012" IS podał przychód za zeszły rok na poziomie 15 mln zł.

Maciej Florek 2065 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.