Są nominacje do Mixx Awards 2012

Nominowano 33 prace w 11 kategoriach. Zwycięzców poznamy 7 listopada br.

Związek Pracodawców Branży Internetowej "IAB Polska" przy współpracy z PricewaterhouseCoopers ogłosił listę nominowanych w konkursie kreatywnym Mixx Awards 2012. Konkurs ten jest okazją, by zaistnieć w percepcji reklamodawców i powalczyć o ich budżety. Wiedzą o tym twórcy ponad 100 kampanii reklamowych online zgłoszonych do konkursu zorganizowanego przez IAB Polska po raz szósty.

– Z ciekawością przyglądam się przebiegowi tegorocznej edycji konkursu Mixx Awards. Jakość nadesłanych prac świadczy o coraz większej dojrzałości polskiego rynku oraz pokazuje, że polska branża interaktywna rozwija się w bardzo szybkim tempie – powiedział Piotr Kowalczyk, prezes zarządu IAB Polska.

Oto  lista kampanii, które jury uznało za najlepsze:

Kampanie crossmediowe:

• "Lech Tribute"
• "5 Stadion"
• "Milka. Śmiało, bądźmy delikatni"

Wideo online:

• "Henialdo, Henialdinho, Hessi" – wideo online dla Tesco
• "Natanek Batmanek" – dla Tesco
• "Oferia: Licz na fachowców"

Kampania wizerunkowa:

• "Play – Zasięg trzech sieci"
• "Pokaż język"
• "Lech Tribute"

Bezpośredni odzew:

• Kupon rabatowy do -25 proc. na wszystko w Reserved
• Kampania Orange e-shop
• Play – Gadu Air

Wprowadzenie nowego produktu na rynek:

• Interaktywna kampania 360
• Grzech
• Żelazka Bosch SensorSecure – "Moc w parze z bezpieczeństwem"

Strona brandowa:

• K2.pl
• Wirtualne Przedszkole – Danonki
• Kopalnia.pl

Branded kontent:

• MojeCiasto dla marki Kasia
• Wirtualne Przedszkole – Danonki
• Castrolfan

Najlepsze zastosowanie nowych mediów:

• Interaktywna kampania 360
• Gdzie jest Next?
• Skoda Yeti App

Gry:

• Plus na Kartę – podwójne doładowanie
• Fruciaki lecą na owoce
• Kosmiczne miasteczko Actimela

Mobile/apps/tablets:

• Wieliczka Salt Mine
• Skoda Yeti App
• Orange Open – Aurasma

Marketing społecznościowy:

• Pokaż swój sportowy trick
• Owoce śmiechu
• Kamis: Food Blogger Fest

Gala rozdania nagród odbędzie się 7 listopada w klubie Palladium.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.