Zwyciężają polscy internauci
Mixx Awards 2012 zostały rozdane.
Tytuł Człowieka Roku otrzymali polscy internauci. Bez wahania zarząd IAB Polska uznał, że Człowiek Roku nie ma jednego imienia. Polscy internauci pokazali jak wielką siłą dysponują.
– To nagroda za umiejętność wykorzystania internetu do tego, żeby móc w sposób słyszalny wziąć udział w dyskusji na różne tematy społeczne i polityczne, oraz za umiejętność organizowania się w sprawach istotnych dla wszystkich ludzi korzystających z internetu – powiedział Piotr Kowalczyk, prezes zarządu IAB Polska.
Nagrody zarządu IAB Polska otrzymały także Nike (Marketer Roku), K2 (Agencja Roku), MEC (Dom Mediowy Roku).
W tym roku po raz pierwszy w historii została przyznana nagroda w kategorii mobile/apps/tablets. Nagroda ta przypadła agencji GoldenSubmarine.
Gala Mixx Awards 2012 odbyła się 7 listopada, w teatrze Palladium w Warszawie.
Pełną listę zwycięzców prezentujemy poniżej.
Best in show
"Lech Tribute", John Pitcher
Kampanie crossmediowe
"Lech Tribute", John Pitcher, McCann Warsaw
"5 Stadion", Tequila Polska
"Milka. Śmiało, bądźmy delikatni", agencja Next
Wideo online
"Henialdo, Henialdihno, Hessi" – wideo online dla Tesco, Pride & Glory Interactive, Xantus
"Natanek Batmanek dla Tesco", Pride & Glory Interactive, Xantus
"Oferia: Licz na fachowców", Gong
Kampania wizerunkowa
"Play – zasięg 3 sieci", MediaCom Interaction, Grey Group, K2 Internet
"Pokaż język", Pride & Glory Interactive, OMD
"Lech Tribute", John Pitcher, McCann Warsaw
Bezpośredni odzew
"Kupon rabatowy do -25% na wszystko w Reserved", Zjednoczenie.com
"Kampania Orange e-shop", MEC, GroupM
"Play – Gadu Air", MediaCom Interaction, K2 Internet
Wprowadzenie nowego produktu na rynek
"Interaktywna kampania 360, Sync.pl", Artegence
"Grzech", Opcom
"Żelazka Bosch SensorSecure – moc w parze z bezpieczeństwem", MediaCom Interaction, MediaCom Create
Strona brandowa
"K2.pl", K2 Internet
"Wirtualne przedszkole – Danonki, MediaCom Interaction", MediaCom Create
"Kopalnia.pl", GoldenSubmarine
Branded kontent
"MojeCiasto dla marki Kasia", Gong
"Wirtualne przedszkole – Danonki", MediaCom Interaction
"Castrolfan", Mindshare, Onet.pl
Najlepsze zastosowanie nowych mediów
"Interaktywna kampania 360, Sync.pl", Artegenece
"Gdzie jest Next?", Gong
Škoda Yeti App, GoldenSubmarine
Gry
"Plus na kartę – podwójne doładowanie", Media Direction, Point of View
"Fruciaki lecą na owoce", OMD, Hand Made
"Kosmiczne miasteczko Actimela", Pride & Glory Interactive
Mobile/apps/tablets
"Wieliczka Salt Mine", GoldenSubmarine
"Skoda Yeti App", GoldenSubmarine
"Orange Open – Aurasma", MEC
Marketing społecznościowy
"Pokaż swój sportowy trick", Codemedia
"Owoce śmiechu", K2 Internet
"Kamis: Food Blogger Fest", Agora
Nagrody za dokonania przyznane przez zarząd IAB Polska
Człowiek Roku – polscy internauci
Agencja Roku – K2 Internet
Dom Mediowy Roku – MEC Global
Marketer Roku – Nike

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.