Zwyciężają polscy internauci

Mixx Awards 2012 zostały rozdane.

Mixx Awards 2012 to już 6. edycja konkursu. Najlepszą kampanią reklamową w internecie okazała się "Lech Tribute" przygotowana przez agencję interaktywną John Pitcher. Kreacja ta zdobyła także nagrodę w kategorii kampanie crossmediowe. Na wyróżnienie zasługuje także agencja Gong, zdobywca nagród Mixx w dwóch kategoriach: branded content oraz najlepsze zastosowanie nowych mediów.

Tytuł Człowieka Roku otrzymali polscy internauci. Bez wahania zarząd IAB Polska uznał, że Człowiek Roku nie ma jednego imienia. Polscy internauci pokazali jak wielką siłą dysponują.

– To nagroda za umiejętność wykorzystania internetu do tego, żeby móc w sposób słyszalny wziąć udział w dyskusji na różne tematy społeczne i polityczne, oraz za umiejętność organizowania się w sprawach istotnych dla wszystkich ludzi korzystających z internetu – powiedział Piotr Kowalczyk, prezes zarządu IAB Polska.

Nagrody zarządu IAB Polska otrzymały także Nike (Marketer Roku), K2 (Agencja Roku), MEC (Dom Mediowy Roku).

W tym roku po raz pierwszy w historii została przyznana nagroda w kategorii mobile/apps/tablets. Nagroda ta przypadła agencji GoldenSubmarine.

Gala Mixx Awards 2012 odbyła się 7 listopada, w teatrze Palladium w Warszawie.

Pełną listę zwycięzców prezentujemy poniżej.

Best in show

"Lech Tribute", John Pitcher

Kampanie crossmediowe

"Lech Tribute", John Pitcher, McCann Warsaw

"5 Stadion", Tequila Polska

"Milka. Śmiało, bądźmy delikatni", agencja Next

Wideo online

"Henialdo, Henialdihno, Hessi" – wideo online dla Tesco, Pride & Glory Interactive, Xantus

"Natanek Batmanek dla Tesco", Pride & Glory Interactive, Xantus

"Oferia: Licz na fachowców", Gong

Kampania wizerunkowa

"Play – zasięg 3 sieci", MediaCom Interaction, Grey Group, K2 Internet

"Pokaż język", Pride & Glory Interactive, OMD

"Lech Tribute", John Pitcher, McCann Warsaw

Bezpośredni odzew

"Kupon rabatowy do -25% na wszystko w Reserved", Zjednoczenie.com

"Kampania Orange e-shop", MEC, GroupM

"Play – Gadu Air", MediaCom Interaction, K2 Internet

Wprowadzenie nowego produktu na rynek

"Interaktywna kampania 360, Sync.pl", Artegence

"Grzech", Opcom

"Żelazka Bosch SensorSecure – moc w parze z bezpieczeństwem", MediaCom Interaction, MediaCom Create

Strona brandowa

"K2.pl", K2 Internet

"Wirtualne przedszkole – Danonki, MediaCom Interaction", MediaCom Create

"Kopalnia.pl", GoldenSubmarine

Branded kontent

"MojeCiasto dla marki Kasia", Gong

"Wirtualne przedszkole – Danonki", MediaCom Interaction

"Castrolfan", Mindshare, Onet.pl

Najlepsze zastosowanie nowych mediów

"Interaktywna kampania 360, Sync.pl", Artegenece

"Gdzie jest Next?", Gong

Škoda Yeti App, GoldenSubmarine

Gry

"Plus na kartę – podwójne doładowanie", Media Direction, Point of View

"Fruciaki lecą na owoce", OMD, Hand Made

"Kosmiczne miasteczko Actimela", Pride & Glory Interactive

Mobile/apps/tablets

"Wieliczka Salt Mine", GoldenSubmarine

"Skoda Yeti App", GoldenSubmarine

"Orange Open – Aurasma", MEC

Marketing społecznościowy

"Pokaż swój sportowy trick", Codemedia

"Owoce śmiechu", K2 Internet

"Kamis: Food Blogger Fest", Agora

Nagrody za dokonania przyznane przez zarząd IAB Polska

Człowiek Roku – polscy internauci

Agencja Roku – K2 Internet

Dom Mediowy Roku – MEC Global

Marketer Roku – Nike

Maciej Florek 2390 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.