Parasol The Addictives
Założyciele FaceAddicted tworzą nowy podmiot o szerokich kompetencjach.
– Realizując projekty social dla wielu klientów, widzimy, że jest on coraz częściej punktem wyjścia do innych działań zarówno online, jak i offline. Realizowaliśmy już eventy, doradzaliśmy w zakresie e-commerce, tworzyliśmy reklamy. Suma tych doświadczeń stworzyła podstawy The Addictives – mów Anna Robotycka, CCO.
Seniorski team
Obok Anny Robotyckiej i Piotra Krauschara team seniorski The Addictives tworzą nowo pozyskane osoby, ale z dużym doświadczeniem w branży: Anna Kostro, strategy director, Agnieszka Nowak, PR director, Michał Cortez, e-commerce director, oraz Mateusz Żdanko i Aleksander Frydrych, obaj creative directorzy.
Marka FaceAddicted pozostaje na rynku i kontynuuje działalność. Agencja ta wraz z agencją mobile Mobberry będzie tworzyć grupę, której brandem parasolowym stanie się teraz The Addictives.
Na razie grupa będzie rozwijać się własnymi siłami. – Stale pojawiają się propozycje inwestycji w agencję ze strony międzynarodowych grup komunikacyjnych. Jednak nie czujemy presji, żeby zmonetyzować nasze udziały w agencji, więc stawiamy na rozwój własnymi siłami. Mamy do tego odpowiedni zespół i kompetencje, a inwestora postrzegamy jako źródło wiedzy i kontaktów – mówi Piotr Krauschar.
Kluczowi klienci FaceAdicted to: Polkomtel, Kompania Piwowarska, Super-Pharm, Nestle, Eurosport. Ten ostatni pozwolił agencji na realizację pierwszych projektów zagranicznych – na kraje europejskie i Australię.
W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.