Nowy kierunek w komunikacji USP Zdrowie

Producent leków chce zwrócić uwagę konsumentów na to, że za jej brandami stoi jedna firma.

Ruszyły kolejne działania prowadzone w ramach kampanii korporacyjnej USP Zdrowie. Jej celem jest poinformowanie, że za popularnymi markami produktowymi z segmentu OTC, takimi jak Apap, Ibuprom czy Gripex, stoi jedna firma.

Pierwsza duża odsłona kampanii korporacyjnej obejmuje pay-off, czyli kilkusekundową animację dodawaną do spotów telewizyjnych wszystkich marek USP Zdrowie. – Stworzony przez nas pay-off dzięki połączeniu elementów wody, powietrza i światła nawiązuje do genezy życia. Animacja w zestawieniu ze specjalnie skomponowaną muzyką pozwala zobrazować relację wybranych produktów z marką USP Zdrowie – komentuje kreację Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny agencji reklamowej Communication Unlimited.

Spoty z nowym zakończeniem emitowane są obecnie w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in.: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, Polsat, oraz stacjach tematycznych. Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Communication Unlimited, działania digitalowe prowadzi Connectmedica, natomiast zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.

Serce marki

Komunikacja jest powiązana z programem "Stworzone dla zdrowia", który obejmuje produkty USP Zdrowie, medium online – Hello Zdrowie oraz profil w Facebooku Stworzone dla zdrowia, który cieszy się dużą popularnością – do 7 stycznia br. zgromadził już ponad 21 tys. fanów. W skład tych działań wchodzą również aplikacje mobilne: Walk and more, Zdrowe zatoki, Pokonaj grypę, Moje witaminy.

– Budowa marki korporacyjnej jest ważnym filarem w działaniach długofalowych USP Zdrowie. Do kampanii przygotowywaliśmy się z partnerami, starannie analizując światowe trendy i strategie najskuteczniejszych liderów z różnych branż. W sercu naszej marki od początku istnienia firmy jest i przełom, i radość – powiedziała Eryka Gizińska, dyrektor ds. komunikacji w USP Zdrowie.

Maciej Florek 2077 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.