"Bajka z innej bajki" - Focus Media Group

Zamiast obdarowywać swoich współpracowników i klientów koszami z prezentami, Focus Media Group wystawił swój pierwszy spektakl teatralny przygotowany w całości od podstaw przez pracowników agencji.

W  Warszawie na Scenie przodownik odbyła się premiera offowego przedstawienia pt. "Czerwony kapturek i siedmiu Krasnoludków, czyli bajka z innej bajki". Przedsięwzięcie miało zastąpić upominki dla klientów agencji. Pomysł wyjątkowo ambitny, bo adresowany do najbardziej wymagającej publiczności – do dzieci. Okrzyki radości i zachwytu nie tylko dzieci są najlepszym dowodem na sukces przedsięwzięcia.

 

Pracownicy agencji Focus Advantage, Imagine Nation oraz Comfitura wykorzystali swoje zawodowe kompetencje, ale i przy okazji ukryte talenty. Pomysłodawcą i producentem przedstawienia była Monika Górska – na co dzień dyrektor zarządzająca w agencji Focus Advantage. Spektakl wyreżyserował Maciej Piwnicki, a za scenariusz odpowiadał Tomasz Ptak. Designerzy i kreatywni agencji zaprojektowali kartonowe kostiumy, rekwizyty i scenografię do przedstawienia.Powstał kontekstowy scenariusz, który uwzględnił perypetie bohaterów popularnych bajek, m.in. Kopciuszka, Królewny Śnieżki, Alicji z Krainy Czarów, Czerwonego Kapturka i Kubusia Puchatka. Kreatywni nie byliby sobą, gdyby nie wykorzystali zabawnych aluzji do popularnych w minionym roku memów internetowych (Hanka Mostowiak contra kartony i osiągnięcia Perfekcyjnej Pani Domu). Mariola Górka i Adriana Chmiel odpowiadały za kierownictwo produkcji. Biorąc pod uwagę spójność przedsięwzięcia – każdy z pracowników wywiązał się ze swojej roli perfekcyjnie.

Designerzy i kreatywni z Focus Advantage zaprojektowali unikalne, kartonowe kostiumy, rekwizyty oraz scenografię do przedstawienia. Specjaliści ds. eventów z Imagine Nation zadbali o szczegóły organizacyjne spotkania, nie zapomnieli o dodatkowych zajęciach plastycznych dla najmłodszych widzów. Usposobieni interaktywnie przedstawiciele Comfitury zapewnili  bohaterom przedstawienia obecność w social media i uwiecznili cyfrowo ich historię.


Katarzyna Woźniak 381 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.