Heyah odpowiada na Nju. Mobile

Rozmowy i SMS-y bez ograniczeń i 0,5 GB transferu danych za 47 zł - trwa wojna cenowa w ofertach abonamentowych.

Wprowadzając Nju. Mobile, Orange Polska (Telekomunikacja Polska SA) wywołał wojnę cenową w ofertach abonamentowych. Przypomnijmy: w ofercie Orange rozmowy i SMS-y bez limitu i 1 GB transferu danych (mobilny internet) kosztuje 57 zł. Maksymalnie 29 zł za rozmowy, 9 zł za wiadomości i 19 zł za internet.
Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci T-Mobile, odpowiada, i to w mocnym stylu. Podobnie jak uczynił to Orange, by nie "zarazić taniością" swojej głównej marki wprowadza pod brandem Heyah non stop ofertę nielimitowanych połączeń do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych za 29 zł. Dodatkowo nielimitowane SMS-y kosztują 9 zł miesięcznie, natomiast pakiet transferu danych 500 MB kosztuje kolejne 9 zł. Operator przekonuje, że 0,5 GB danych to wielkość wystarczająca większości użytkowników.

Od oferty Nju. Mobile Heyah non stop różni się konstrukcją. W Nju. Mobile użytkownik płaci za tyle, ile przeprowadzi rozmów i i wyśle wiadomości (19 gr za minutę, 9 gr za SMS i 19 gr za MMS), ale nie więcej niż te wspomniane 29 i 9 zł. Podobnie za transfer danych użytkownik płaci 19 gr za 1 MB. Po wykorzystaniu 100 MB dalszy transfer (do 1 GB) jest bezpłatny. Umowy zawierane są podobnie - na czas nieokreślony.

Heyah non stop to oferta bez telefonu. Operator umożliwia jednak użytkownikom zakup telefonów na raty (do wyboru: 6, 12 i 24 miesięczne raty, odpowiednio po 60, 40 i 30 zł). Oferowane ceny zaczynają się od 1 zł, np. za Samsung Galaxy Y czy LG L3 do 413 zł za HTC Desire X. W Nju. Mobile nie ma telefonów. Kampanię nowej oferty Heyah przygotowują agencja reklamowa G7 i dom mediowy Starcom.

Na koniec marca br. PTC obsługiwała 15,9 mln klientów, w tym 7,01 mln klientów abonamentowych.
PTC nie podaje dokładnej liczby użytkowników oferty Heyah. W marcu rok temu przedstawiciele operatora mówili, że były to ok. 2 mln użytkowników.

Maciej Burlikowski 1185 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.