DDB Warszawa - Agencją Reklamową Roku, MEC - Domem Mediowym Roku

Podczas Wielkiej Gali w warszawskiej Fabryce Trzciny agencje, domy mediowe i marketerzy odebrali nagrody przyznane przez "Media & Marketing Polska".

DDB Warszawa została uznana za Agencję Reklamową Roku, a MEC za Dom Mediowy Roku w raporcie "Agencje reklamowe i domy mediowe". Raport przygotowała redakcja "Media & Marketing Polska" we współpracy z firmą badawczą Millward Brown, która realizowała badania satysfakcji klientów.

 

DDB Warszawa
DDB Warszawa
DDB Warszawa doceniliśmy przede wszystkim za solidny wzrost biznesu i wyjątkowe jak na agencje sieciowe zrozumienie nowych mediów. Z kolei MEC obok udanego pod względem biznesowym roku odgrywa coraz większą rolę w sieci i rozwija narzędzia analityczne.

Redakcja przyznała też wyróżnienia. Z grona agencji reklamowych otrzymały je Young & Rubicam Poland (jako Fighter Roku) oraz Lowe GGK (obecnie Lowe Warsaw). Z domów mediowych wyróżnienia przypadły: MediaCom Warszawa i Mindshare. Dodatkowo za najciekawszą kampanię roku przygotowaną dla marki Lidl wyróżniliśmy agencję GPD. Tytuł Rozczarowania Roku przypadł agencji Ogilvy & Mather Advertising.

MEC
MEC

W tym samym majowym numerze "Media & Marketing Polska" prezentujemy także raport "Marka i Marketer Roku". Tytuł CMO Roku otrzymał Jacek Balicki z Samsung Electronics Polska w uznaniu za zmianę wizerunku marki i lokalne działania. Marketerem Roku został Mondelez Polska. W przypadku tej firmy doceniliśmy odważne inwestycje reklamowe w czasie kryzysu i nieustające innowacje produktowe.

Wyróżnienia otrzymały: Proama (marketer), Adidas (marka), Old Spice (najciekawsza transformacja wizerunku), BGŻ (wyróżnienie za kreację), Nivea Polska (Fighter Roku). Tytuł Rozczarowanie Roku przypadł firmie Pepsi-Cola General Bottlers.

Wczorajsza Wielka Gala w Fabryce Trzciny była nie tylko ceremonią wręczenia nagród, ale także okazją do świętowania 20-lecia magazynów "Media & Marketing Polska" oraz "Handel".

Katarzyna Kacprzak 299 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.