"5 Stadion" zwycięża w Teatrze Wielkim

Nagroda grand prix, 6 złotych Effie, 13 srebrnych Effie i 19 brązowych Effie - tak zakończyła się wczoraj w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XIV gala rozdania nagród Effie.

Najważniejsze wyróżnienie poniedziałkowej gali, czyli grand prix, otrzymały DDB Warszawa, Starcom MediaVest Group, Tequila Polska i RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants za kampanię "5 Stadion” dla marki Tyskie należącej do Kompanii Piwowarskiej. Gośćmi specjalnymi gali byli Mark D’Arcy, director of global creative solutions w firmie Facebook, oraz wiceprezes Rady Ministrów i Minister Gospodarki Janusz Piechociński.

Więcej złota

Tegoroczny konkurs obfitował w złote Effie - było ich sześć. Pierwszą nagrodzoną złotem kampanią była "150 godzin” przeprowadzona przez Scholz & Friends Warszawa, Carat Polska, 180heartbeats + Jung v. Matt dla General Motors Poland (Opel). Kolejne złote Effie trafiły do: Brain i Lowe Media za kampanię "Lepiej pożyczyć z banku” dla ING Banku Śląskiego; MediaCom Warszawa i Grey Group Poland za "Relaunch Pharmatonu Geriavit” (Boehringer Ingelheim); DDB Warszawa, Starcom MediaVest Group, Tequila Polska, RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants za "5 Stadion” (Kompania Piwowarska); GPD Advertising za "Pascal kontra Okrasa” (Lidl Polska); Publicis, MEC i Lemon Sky za "Serce i Rozum” (Orange Polska).

– Co nas bardzo cieszy, poziom zgłoszonych w tym roku kampanii był bardzo wysoki. Pokazuje to liczba przyznanych złotych Effie i przede wszystkim - nagrody grand prix. Jurorzy nie mieli wątpliwości, że w tym roku zostanie przyznane grand prix, jednakże zdania były podzielone podczas dyskusji, która kampania zasługuje na to wyróżnienie bardziej - komentuje Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Najefektywniejsi

Do tegorocznej edycji konkursu Effie reklamodawcy zgłosili 154 kampanie w 20 kategoriach. Prace były oceniane przez 73-osobowe jury, złożone z: pracowników agencji reklamowych i domów mediowych, marketerów, pracowników mediów, instytutów badawczych i niezależnych konsultantów, pod przewodnictwem Mirosława Godlewskiego, prezesa zarządu Netia SA, oraz pod opieką pięciu przewodniczących grup jurorskich. Tytuł Najbardziej Efektywnej Agencji Reklamowej Roku otrzymała agencja DDB Warszawa, a Najbardziej Efektywnego Domu Mediowego – Starcom MediaVest Group.

 

 

Katarzyna Kacprzak 307 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.