Next w natarciu

Pomyślnie dla Nexta zakończyły się prestiżowe przetargi. Dzięki agencji Grupa SMV poszerza zakres współpracy z ważnymi klientami.

Agencja interaktywna Next (Grupa Starcom MediaVest) przeżywa swój lepszy okres. Za nią poważne, i co najważniejsze – wygrane przetargi. Zaproszenia do nich trafiły od klientów, których mediowo obsługuje Starcom. Grupa dzięki Nextowi poszerza zakres obsługi ważnych kontrahentów.

"Coraz bliżej święta"

Jeden z przetargów, w którym uczestniczył Next, budził spore emocje. Chodzi o obsługę marketera, którego każdy chciałby mieć w portfolio, chociażby dla polepszenia wizerunku swojej agencji. Tuż przed wyruszeniem świątecznych ciężarówek, z których znany jest ten klient, do Nexta trafił spory budżet Coca-Coli.

Agencja właśnie rozpoczyna obsługę strategiczno-kreatywną w mediach cyfrowych marek z portfolio tej firmy. Next przejmuje odpowiedzialność za strategię, kreację i realizację projektów w interaktywnych kanałach komunikacji większości marek należących do firmy Coca-Cola Poland Services w Polsce: Coca-Cola (wariant podstawowy), Fanta, Nestea, Kropla Beskidu, Cappy i Powerade. Dodatkowo agencja zajmie się obsługą kreatywną i produkcyjną strony korporacyjnej firmy Coca-Cola Poland Services oraz zarządzaniem bazami danych i akcjami mailingowymi. Zadania będą realizowane we współpracy ze Starcomem, który odpowiada za obsługę mediową Coca-Cola Poland Services, a także agencjami McCann Worldgroup i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Jak wynika z naszych informacji, Next zajmie się również komunikacją pewnych marek Coca-Coli w social mediach.  

Różowe "T" i Kowalczyk

Po wygranej Coca-Coli do Nexta zapukał kolejny klient, z którym pracuje Starcom. Zapukał oczywiście po przetargu. Budżet socialmediowy T-Mobile powędrował właśnie do Nexta. Tym samym zakończyła się sześcioletnia współpraca tego marketera w zakresie social mediów z agencją Interctive Solutions, obecnie znajdującą się w strukturach Saatchi & Saatchi Poland. Interactive Solutions prowadziła komunikację w mediach społecznościowych zarówno brandu T-Mobile, jak i Heyah.

Przed tymi wygranymi doszło też do pewnej straty. We wrześniu Next i The Digitals, pomiędzy które podzielony był budżet socialmediowy Raiffeisen Polbank, przeszedł w ręce agencji FaceAddicted. O społeczności zgromadzone m.in. wokół Justyny Kowalczyk zadba więc agencja Anny Robotyckiej. Raiffeisen Polbank pozostaje klientem Next w innej dziedzinie – performance'owej. Agencja nadal wystawia faktury. Nowy biznes Nexta i tak łata tę dziurę. Budżet Coca-Coli wystarczyłby na utrzymanie kilku ekip polskich biegaczy narciarskich nie tylko w kanałach społecznościowych, ale także pewnie wykraczających poza interactive. Przed agencją sporo pracy. Założone strategie trzeba teraz dowieźć.

Maciej Florek 2045 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.