Bardziej multidyscyplinarny Cheil
Od kwietnia zmianie ulega struktura kreacji agencji - współpracujące ze sobą trzy działy mają zostać zintegrowane w jeden multidyscyplinarny zespół.
Generalne porządki
Przed rozpoczęciem procesu integracji działu kreacji z agencji odeszło kilka osób. Ze względu na długoterminowy wyjazd za granicę ze stanowiska dyrektora kreatywnego zrezygnował m.in. Artur Sztarbało. W związku ze zmianami strukturalnymi likwidacji uległ tzw. innovation team, którym do tej pory zarządzał head of innovation Marcin Talarek. On również rozstał się z agencją. Z naszych informacji wynika, że z agencji odeszli również Maciej Kozina i Wojciech Kowalik, którzy pracowali jako team w dziale innovation z Marcinem Talarkiem.
Nowi na pokładzie
Agencja prowadzi obecnie rekrutację na stanowisko executive creative directora, który pokieruje połączonym działem kreacji. Na razie do odświeżanego zespołu dołącza Mojca Tirš, która obejmuje stanowisko senior copywritera. Wcześniej przez ponad siedem lat związana była z agencją BBDO, gdzie pracowała również jako senior copywriter. Realizowała projekty dla takich klientów, jak: Mars Polska (M&M’s, Pedigree, Skittles, Mars), Procter & Gamble (Braun, Gillette), Mercedes Benz, Wrigley (Orbit, Airwaves, Winterfresh), PepsiCo (Górska Natura, Pepsi), Polska Organizacja Turystyczna, Bayer (Aspirin), Cussons, Henkel (Syoss, Palette, Taft, Garnier), Marionnaud Frito Lay (Lay's, Cheetos). W najbliższym czasie do agencji mają dołączyć również zespoły kreatywne specjalizujące się w dziedzinach digital i mobile marketingu. - Zmiany strukturalne mają na celu wzmocnienie multidyscyplinarnych kompetencji kreacji, a także położenie nacisku na rozwiązania związane z wykorzystaniem zaawansowanych technologii. To będzie głównym zadaniem nowego executive creative directora - mówi Daril Kim, dyrektor zarządzający Cheil Polska (na zdj.).
Cheil Polska to obecnie zespół 70 specjalistów, którzy zajmują się prawie wyłącznie obsługą Samsunga. Mimo wcześniejszych deklaracji agencji że będzie działać na polu new businessu, prawie nie udało się jej pozyskać innych klientów. Czy reorganizacja kreacji może w tym pomóc?

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.