Samsung Digital Signage - nowa jakość w komunikacji OOH

Systemy Digital Signage przyciągają uwagę znacznie lepiej niż tradycyjne formy komunikacji marketingowej. Aby jednak były skuteczne, potrzebne są nie tylko najwyższej jakości wyświetlacze, ale także efektywne rozwiązania do zarządzania urządzeniami i treścią.

Samsung Electronics, globalny lider w dziedzinie profesjonalnych wyświetlaczy wielkoformatowych (LFD), ma w swojej ofercie szeroki ekranów o zróżnicowanych rozmiarach, dzięki czemu każdy przedsiębiorca może znaleźć urządzenie odpowiadające specyficznym potrzebom marketingowym jego biznesu. W lutym tego roku na targach Integrated Systems Europe w Amsterdamie zaprezentowany został największy na rynku, 110-calowy wyświetlacz Samsung Ultra HD – adresowany przede wszystkim dla branży handlowej, a zwłaszcza jej segmentu odzieżowego. Dzięki wielkiej przekątnej ekranu oraz doskonałej jakości obrazu pozwala on na dynamiczną prezentację oferty w skali 1:1, zmieniając się w wirtualny wybieg dla modelek i modeli, który wywiera na klientach znacznie lepsze wrażenie niż statyczne plakaty. Ten wielkoformatowy wyświetlacz może być z powodzeniem wykorzystywany również na pokazach mody, a także w branżach, w których potrzeba szczegółowo monitorować wiele złożonych procesów naraz, np. w centrach nadzoru, zarządzania kryzysowego czy w nowoczesnych salach operacyjnych.
Wraz z innowacyjnymi urządzeniami, Samsung oferuje szereg rozwiązań software’owych dla wyświetlaczy LFD umożliwiających m.in. zarządzanie treściami (system Samsung MagicInfo), kalibrację ekranów oraz tworzenie z nich złożonych ścian wideo. Rozwiązanie MagicInfo Video Wall 2.0 pozwala zarówno na proste łączenie ekranów w prostokątną wielkoformatową ścianę video, jak również na budowanie z nich wyjątkowych mozaik, które swoim nieregularnym kształtem przyciągają uwagę znacznie skuteczniej niż klasyczne instalacje.
Ekrany LFD Samsung są także doskonałym rozwiązaniem dla branży gastronomicznej. Systemy Digital Signage można stosować do wizualnej prezentacji oferty kulinarnej w restauracjach szybkiej obsługi, jako tzw. Electronic Menu Board, które umożliwia ukazanie potraw w animowanej postaci lub dostarczenie klientom dodatkowej informacji w dynamicznej formie, na przykład dzięki kodom QR. Co niezwykle istotne, wyświetlaną treścią można zdalnie zarządzać w czasie rzeczywistym bądź poprzez harmonogramy, dlatego nie jest problemem choćby zmiana menu z porannego na popołudniowe lub nagłe wycofanie danej potrawy z powodu wyczerpania składników. Po wyposażeniu ekranów w specjalną nakładkę dotykową, restauracje mogą wykorzystać je do stworzenia innowacyjnego systemu bezobsługowego zamawiania potraw, w którym klient komponuje swój posiłek wybierając potrawy na wyświetlaczu, a informacja jest automatycznie przesyłana do kuchni.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.