Velvet bez Kimberly-Clark, ale za to z misiem
Marka zmieniła ikonę marki z rozkosznego szczeniaka na misia polarnego, ale komunikat o delikatności ma nie stracić nic na swojej temperaturze.
Wielokanałowa kampania marki ruszyła w telewizji, prasie, na outdoorze i w internecie. Wspierają ją działania o charakterze PR, w mediach społecznościowych i intensywne wsparcie w punktach sprzedaży.
Za sprawą agencji Concept House zmieniły się również opakowania chusteczek higienicznych – mają wywoływać pozytywne i ciepłe skojarzenia, np. na otarcie łez. Arktyczny pomysł kreatywny pochodzi od agencji 21East, która zrealizowała również spot i odpowiada za kreację. Media na potrzeby kampanii kupuje ZenithOptimedia.
Miś ma być również symbolem nieskazitelności i pozytywnego podejścia do życia. Trzydziesto- i piętnastosekundowe spoty prezentują beztrosko baraszkującą niedźwiedzią młodzież. Dłuższy spot prezentuje cały asortyment marki, a krótszy – kategorie produktów. Po raz pierwszy w Polsce na antenie TVN były emitowane tablice billboardowe zintegrowane z właściwym spotem reklamowym marki. Zabieg ten miał zwiększyć rozpoznawalność reklamy dzięki temu, że wszystkie spoty w najlepszych czasach stacji TVN były emitowane na pierwszej pozycji w bloku, zaraz po planszy reklamowej z niedźwiadkiem Velvet.
Przypomnijmy, że w ub.r. z Polski wycofał się koncern Kimberly-Clark, właściciel marki Velvet. Brand i fabrykę przejął fundusz Avalon MBO II, który powołał nową firmę – Velvet Care.
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.