Digitalowe drinki z palemką

Agencje interaktywne w sezonie urlopowym walczą o nowe budżety. Przetargi zakończyły już: PGE, BPH, Hebe czy Tchibo.pl. Kilka konkursów nadal trwa i nie wszyscy mogą sobie pozwolić na rozłożenie leżaków.

Zaczął się sezon ogórkowy, a mi jak co roku w tym czasie przyszło pisać o przetargach. Na szczęście się dzieje! Szczególnie w digitalu. Oczy wielu zwrócone były w stronę PGE, gdzie rozstrzygały się dwa konkursy - jeden na "tradycyjną" obsługę reklamową online, drugi na social media. O digital walczyły: 180heartbeats + Jung v. Matt (obrona budżetu), K2 i VML Poland. Herbatnikom nie udało się utrzymać klienta, a K2 z VML będą obsługiwać marketera na zasadach równorzędnych. Do walki o media społecznościowe również stanęły trzy agencje: broniąca się 121PR, FaceAddicted i Isobar Poland. Z tarczą wyszła agencja Anny Robotyckiej - FaceAddicted.

Agencje sprawdza obecnie też Nivea, która do online'owego konkursu zaprosiła cztery agencje: 180heartbeats + Jung v. Matt, GoldenSubmarine, Lubię To - Linked by Isobar i VML. Nie ulega wątpliwości, że to jeden z najlepiej obsadzonych przetargów w tym roku, a gra toczy się o prestiżowego klienta. Jak wynika z naszych informacji, wszystkie agencje już się zaprezentowały i czekają na decyzję, która ma zapaść prawdopodobnie za około dwa tygodnie. Emocje rosną.

Social media sprawdzali również BPH i sieć drogerii Hebe. Bank po przetargu wybrał Saatchi & Saatchi. Szczegóły tego konkursu nie są znane. Saatchi & Saatchi kompleksowo obsługuje bank BPH. Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja, do których należy Hebe, zdecydował się w zakresie obsługi mediów społecznościowych na współpracę z MediaComem - wynika z naszych doniesień. Przypomnijmy, że niedawno ten klient powierzył MediaComowi również obsługę mediową. 

Sporym sukcesem wakacje rozpoczęła Group One, odbierając Codemedia obsługę Tchibo.pl. Dom mediowy Value Media oraz agencja reklamowa We Love Ads (obie w Group One) wygrały przetarg na obsługę tego sklepu internetowego. Bliższe szczegóły na temat przetargu nie są znane. Value Media odpowiadać będzie za kompleksową obsługę kampanii Tchibo.pl w internecie. Do zadań domu mediowego należeć będzie przygotowanie strategii, zakup mediów, analityka i optymalizacja działań komunikacyjnych oraz wsparcie technologiczne sklepu internetowego. Stworzenie kreacji powierzono agencji reklamowej We Love Ads.

Między urlopami nad wyborem partnerów interaktywnych zastanawiają się jeszcze m.in. Bakoma (Twist, 7 Zbóż, Naturalny Gęsty), Orlen, Total (social media), Liberty Direct (social media) i Wawel (digital).

Leżaki pod pachę i biegiem na prezentacje do klientów!

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.