Gutkowski zastąpił Kaleńskiego na czele SAR-u

W związku z odejściem Igora Kaleńskiego, dotychczasowego prezesa Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, ze struktur Saatchi & Saatchi 29 września 2014 r. zostało zwołane nadzwyczajne walne zebranie członków w celu wybrania nowego prezesa Stowarzyszenia.

Szymon Gutkowski, dyrektor zarządzający agencji DDB Warszawa, został wybrany na nowego prezesa zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Wybór odbył się podczas nadzwyczajnego walnego zebrania członków SKM SAR stosunkiem głosów 31:18. Na stanowisko kandydował również Radek Miklaszewski, partner i CEO Walk. Do tej pory stanowisko prezesa zarządu SKM SAR obejmował Igor Kaleński. W związku z jego odejściem z Saatchi & Saatchi Poland zgodnie ze statutem Stowarzyszenie było zobligowane do wybrania nowego prezesa.

Jeszcze przed dokonaniem wyboru nowego prezesa SKM SAR zebrani członkowie zadecydowali o przyjęciu do Stowarzyszenia nowego członka. W drodze głosowania zadecydowano, że do grona SAR oficjalnie dołączy Polymus Events. Tym samym agencja weszła również w skład Klubu Agencji Eventowych.

Następnie w drodze tajnego głosowania zebrani członkowie SKM SAR zadecydowali, że nowym prezesem zostanie Szymon Gutkowski reprezentujący DDB Warszawa. Reszta zarządu SKM SAR pozostała bez zmian. Oznacza to, że obecnie w jego skład wchodzą: Szymon Gutkowski (DDB Warsaw), Olga Sobieraj (Ogilvy & Mather Poland), Izabela Albrychiewicz (MEC), Jakub Kamiński (Brain), Marcin Gaworski (180heartbeats), Michał Kazimierczak (Young & Rubicam) oraz Radosław Miklaszewski (Walk).

Oprócz tego ustępującemu prezesowi Igorowi Kaleńskiemu przyznano honorowe członkostwo w SKM SAR. Ponadto Paweł Kastory (DDB Warszawa) już po zakończeniu zebrania walnego złożył rezygnację z miejsca w radzie nadzorczej SKM SAR. Krok ten uargumentował troską o dobro całej organizacji, tak aby jedna firma nie była nadreprezentowana we władzach SKM SAR.

Katarzyna Kacprzak 321 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.