"MMP" ze świetnymi ocenami w badaniu ScreenLovers

"Media & Marketing Polska" według PR-owców z branży TV jest najlepszym źródłem informacji o reklamie telewizyjnej i ma najlepszych dziennikarzy branżowych. Ponadto nasz tytuł jest najbardziej lubiany jako potencjalny współpracownik.

Na fali popularności wpisów na blogu ScrennLovers z udziałem dziennikarzy oceniających politykę PR firm telewizyjnych, autorzy tej strony postanowili zbadać (i to dosłownie) temat od drugiej strony. Zachęceni przez "ocenianych” w poprzedniej serii ScrennLovers zorganizował internetową sondę, do udziału w której zaprosił szefów i managerów działów PR/marketingu działających w Polsce nadawców/spółek telewizyjnych oraz kilku domów mediowych (tych, które kojarzymy z aktywnością w kwestiach okołotelewizyjnych). 

"Media & Marketing Polska” jest najlepszym źródłem informacji o reklamie telewizyjnej – uznali w badaniu ScreenLovers specjaliści odpowiedzialni za komunikację/marketing w spółkach telewizyjnych i mediowych. "MMP" pokonał konkurencyjne tytuły także w kategorii "najbardziej lubię współpracować z…” (aż 64 proc. badanych oznaczyło naszą markę) oraz "medium z najlepszymi dziennikarzami branżowymi”. "MMP", na równi z "Gazetą Wyborczą" został też wskazany jako tytuł, w którym dobrze się pokazać (pytanie „Mój szef ceni obecność w…”).

Badanie ScreenLovers objęło 29 wywiadów internetowych, do których zaproszone były osoby odpowiedzialne za PR/marketing w spółkach telewizyjnych i mediowych. Pełne wyniki opublikowane zostały tutaj: http://screenlovers.pl/mmp-najlepiej-o-reklamie-wm-najlepiej-o-programmingu-a-w-wyborczej-chce-byc-szef-badanie-screenlovers/

Maciej Florek 2065 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.