"Spragnieni Lata"? Naturalnie!

Prawdziwy powiew lata mogli poczuć goście zaproszeni na konferencję prasową, która odbyła się w środę 14 stycznia w Restauracji Duchnicka Wine&Food w Warszawie.

Tematem spotkania w niekonwencjonalnej scenerii była nowa odsłona najbardziej orzeźwiającego wydarzenia tej zimy, czyli trasy koncertowej „Spragnieni Lata” z Mariką i L.U.C’iem w rolach głównych! Oprócz gwiazd z prowadzącą Anną Gacek rozmawiali Tymon Tymański, Dyrektor Artystyczny projektu oraz Michał Rozalicz, Dyrektor Marketingu w firmie AMBRA S.A., której marka Cydr Lubelski jest inicjatorem i głównym sponsorem trasy.

Leżaki, zielona trawa, świeże jabłka, swobodna atmosfera i duży zapas orzeźwienia w postaci Cydru Lubelskiego – tego wszystkiego, za czym zimą tęsknimy najbardziej, mogli zakosztować goście środowej konferencji. A w prawdziwie słoneczny klimat wprowadziła wszystkich rozmowa z niezwykle charyzmatycznymi i energetyzującymi osobowościami polskiej sceny muzycznej, czyli Mariką, L.U.C.’iem i Tymonem Tymańskim. Spotkanie, przepełnione dużą dozą humoru, poprowadziła dziennikarka radiowa i prezenterka Anna Gacek, znana z jedynych w swoim rodzaju autorskich audycji nadawanych na antenie Programu Trzeciego Polskiego Radia.

 „Zaprosiłem do współpracy Marikę, bo jest piękna, zdolna i dlatego, że lubię jej muzykę. L.U.C’a zaprosiłem z tych samych powodów” – z uśmiechem komentował Tymon Tymański.

Druga edycja „Spragnionych Lata”, którzy zawitają do Poznania, Sopotu, Wrocławia, Łodzi, Krakowa i Warszawy, zapowiada się równie gorąco, co latem! Niezwykle żywiołowi i pełni energii oraz scenicznego temperamentu, Marika i L.U.C wystąpią ze swoimi nowymi, premierowymi materiałami: „Marika Elektronicznie” i „REFlekcje o miłości apdejtowanej selfie”, w których przeplatają się  elektroniczno-klubowe brzmienia.

 „Wszystko to napawa mnie ogromną ciekawością i przebieram nogami z niecierpliwości. Marika i L.U.C, L.U.C i Marika - będziemy się zmieniać. Nikt nie jest headlinerem” – opowiadała podekscytowana Marika na myśl o pierwszych koncertach.  

 „Ta wymiana energii z Mariką to będzie prawdziwa mieszanka, bo obydwoje jesteśmy bombami energetycznymi”-  dodawał L.U.C

Podczas konferencji artyści zapowiadali moc pozytywnych emocji i szalonej zabawy – i z całą pewnością dotrzymają słowa. Zwłaszcza, że nad całością przedsięwzięcia z właściwą dla siebie kreatywnością i ekspresją czuwa Tymon Tymański, gwiazda poprzedniej edycji projektu, który przyznał w trakcie konferencji, że z zamiłowania jest… sadownikiem i swoim ogrodzie uprawia drzewa jabłoni!

Dzięki trasie koncertowej „Spragnieni Lata” możemy być blisko naszych konsumentów, przeżywać z nimi te wszystkie pozytywne emocje, uczestniczyć w nich i być częścią ich świata. To dla nas wielka wartość, a jednocześnie zaszczyt, że tak znakomici artyści, jak Marika, L.U.C, Tymon czy wcześniej Natalia Przybysz, zgodzili się z nami współpracować” – podkreślał podczas spotkania Michał Rozalicz – Dyrektor Marketingu AMBRA S.A. Marka Cydr Lubelski, główny sponsor i inicjator trasy, będzie towarzyszyć wszystkim koncertom, gasząc pragnienia fanów dobrych brzmień.

Energetycznie, elektronicznie, premierowo i mocno jabłkowo – tak na pewno będzie podczas nowej odsłony trasy „Spragnieni Lata” i… podczas kolejnych edycji, które już obiecują organizatorzy!

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.