"Media & Marketing Polska" najchętniej czytany w domach mediowych
Dla 27 proc. respondentów to "MMP" jest najważniejszym tytułem branżowym - wynika z badania przeprowadzonego przez autorów bloga ScreenLovers.
Polskie media branżowe (jak np. "MMP") są dla badanych drugim co do ważności źródłem wiedzy i analiz na temat rynku telewizyjnego, po informacjach wewnętrznych domu mediowego. Mniejszym uznaniem jako przydatne w codziennej pracy źródło wiedzy cieszą się prezentacje handlowe czy newslettery od nadawców.
ScreenLovers sprawdzali też w badaniu, jakie jest nastawienie media plannerów wobec telewizji jako medium reklamowego czy ich ocena zmian na rynku telewizyjnym (konsolidacji pod skrzydłami TVN i Polsatu). Fachowcy z agencji mediowych wybierali też stację, w jaką zainwestowaliby 100 mln zł. W tym rankingu konkurencję pokonał TVN – wybrany przez ponad jedną trzecią specjalistów od TV i wideo.ScreenLovers zrealizował badanie na grupie 150 fachowców z ponad 10 domów mediowych. Całość badania omówiona jest na www.screenlovers.pl.

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.