dystryBUTor Nałęczowianki na Placu Defilad w Warszawie

Nowa kampania marki Nałęczowianka pod hasłem "Wyskocz z kapci" zainagurowana została w centrum Warszawy podczas konferencji prasowej i eventu dla konsumentów. Punktem kulminacyjnym było odsłonięcie dystrBUTora, w którym uczestnicy mogli wymienić swoje kapcie na buty New Balance.

- Dbanie o siebie poprzez aktywność, to trend popularny od wielu lat, który zyskuje coraz więcej fanów. Nałęczowianka nie tylko przypomina, że codzienne picie wody mineralnej wspiera naszą kondycję fizyczną i psychiczną ale też pomaga motywować się do zmiany trybu życia na aktywny – mówi Katarzyna Jamiołkowska, Senior Brand Manager marki Nałęczowianka. - Wprowadziliśmy też nowe poręczne butelki 0.5L wody Nałęczowianka, ponieważ konsumenci coraz częściej noszą ze sobą butelkę wody mineralnej: w drodze do pracy, do domu, podczas spaceru z psem czy jazdy na rowerze – dodaje.

Nałęczowianka wychodzi do konsumenta i zachęca do dialogu, głównie poprzez działania na Facebooku i na Instagramie oraz event, który zgromadził setki warszawiaków chętnych do zmiany stylu życia.

Wielokanałowa kampania marki połączona jest z promocją sprzedaży małych formatów wody. Nałęczowianka wprowadzając poręczne butelki 0,5 litra umożliwia konsumentom wpisanie się w światową tendencję kupowania napojów „w drodze”. Akcja „Wyskocz z kapci” to kontynuacja tych działań i przypomnienie, że Nałęczowiankę zawsze warto mieć pod ręką, aby pić wodę podczas aktywnych zajęć poza domem.

Więcej informacji o akcji na stronie www.wyskoczzkapci.pl oraz facebook.com/WodaNaleczowianka

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.