Wirtualna Polska z grand prix na Effie

Nagroda grand prix, 9 złotych Effie, 20 srebrnych i 19 brązowych - tak zakończyła się 12 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XVI gala rozdania nagród Effie.

Podczas Gali Effie Awards 2015, która odbyła się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie, jury pod przewodnictwem Sebastiana Mikosza, byłego prezesa LOT-u, wręczyło statuetki twórcom i reklamodawcom najbardziej efektywnych kampanii komunikacji marketingowej 2014 r. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Najważniejsze wyróżnienie poniedziałkowej gali – grand prix otrzymały: Scholz & Friends, ZenithOptimedia Group, BNA za kampanię #DZIEJESIEWPOLSCE przygotowaną dla Wirtualnej Polski.

Jury przyznało dziewięć Złotych Effie za następujące prace:

1. "Albo realizujemy, albo snujemy" – przygotowanej przez Brain Lowe Media, Gong (Group One) dla ING Banku Śląskiego

2. "Smutny autobus"  – przygotowanej przez K2 dla Centralnego Ośrodka Informatyki

3. "Trolle" – przygotowanej przez Starcom Mediavest Group – Starcom, Touchideas, PZL dla ZT Kruszwica

4. "Rio 2" – przygotowanej przez Vizeum, Posterscope Poland dla Imperial Cinepix

5. "Wybory" – przygotowanej przez DDB & Tribal, Gong (Group One), Men at Work (Grupa Just), Starcom MediaVest Group – MediaVest dla Grupy Żywiec

6. "IKEA Metod – Kuchnia na twoją miarę” – przygotowanej przez MEC, Grey Worldwide Warszawa (Grey Group), K2, Kalicińscy.com dla IKEA Retail

7. "Nowy sposób sprzedaży win w małych sklepach pod marką Faktoria Win" przygotowanej przez Dragon Rouge, Sztengreber, Futu Creative dla Eurocashu

8. "W kuchni z Wedlem" – przygotowanej przez OMD, Grandes Kochonos dla Lotte Wedel

9. "Zostań bohaterem w swoim domu" – przygotowanej przez Brain, Engine, MediaCom Warszawa, Starcom MediaVest Group – Starcom dla Leroy Merlin

Tytuł najbardziej efektywnej agencji roku otrzymała agencja DDB & Tribal, a najbardziej efektywnej agencji mediowej Starcom Mediavest Group – Starcom. Zajęli oni pierwsze miejsca w rankingach Effie 2015.

W tegorocznym konkursie jury wyróżniło ogółem 49 kampanii w 20 kategoriach. Do tegorocznej XVI edycji konkursu Effie Awards agencje komunikacji marketingowej oraz reklamodawcy zgłosili 171 kampanii w 21 kategoriach. Prace oceniało 80-osobowe jury pod opieką sześciu przewodniczących grup jurorskich oraz przewodnictwem Sebastiana Mikosza.

Katarzyna Kacprzak 697 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.