Wirtualna Polska z grand prix na Effie
Nagroda grand prix, 9 złotych Effie, 20 srebrnych i 19 brązowych - tak zakończyła się 12 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XVI gala rozdania nagród Effie.
Najważniejsze wyróżnienie poniedziałkowej gali – grand prix otrzymały: Scholz & Friends, ZenithOptimedia Group, BNA za kampanię #DZIEJESIEWPOLSCE przygotowaną dla Wirtualnej Polski.
Jury przyznało dziewięć Złotych Effie za następujące prace:
1. "Albo realizujemy, albo snujemy" – przygotowanej przez Brain Lowe Media, Gong (Group One) dla ING Banku Śląskiego
2. "Smutny autobus" – przygotowanej przez K2 dla Centralnego Ośrodka Informatyki
3. "Trolle" – przygotowanej przez Starcom Mediavest Group – Starcom, Touchideas, PZL dla ZT Kruszwica
4. "Rio 2" – przygotowanej przez Vizeum, Posterscope Poland dla Imperial Cinepix
5. "Wybory" – przygotowanej przez DDB & Tribal, Gong (Group One), Men at Work (Grupa Just), Starcom MediaVest Group – MediaVest dla Grupy Żywiec
6. "IKEA Metod – Kuchnia na twoją miarę” – przygotowanej przez MEC, Grey Worldwide Warszawa (Grey Group), K2, Kalicińscy.com dla IKEA Retail
7. "Nowy sposób sprzedaży win w małych sklepach pod marką Faktoria Win" przygotowanej przez Dragon Rouge, Sztengreber, Futu Creative dla Eurocashu
8. "W kuchni z Wedlem" – przygotowanej przez OMD, Grandes Kochonos dla Lotte Wedel
9. "Zostań bohaterem w swoim domu" – przygotowanej przez Brain, Engine, MediaCom Warszawa, Starcom MediaVest Group – Starcom dla Leroy Merlin
Tytuł najbardziej efektywnej agencji roku otrzymała agencja DDB & Tribal, a najbardziej efektywnej agencji mediowej Starcom Mediavest Group – Starcom. Zajęli oni pierwsze miejsca w rankingach Effie 2015.
W tegorocznym konkursie jury wyróżniło ogółem 49 kampanii w 20 kategoriach. Do tegorocznej XVI edycji konkursu Effie Awards agencje komunikacji marketingowej oraz reklamodawcy zgłosili 171 kampanii w 21 kategoriach. Prace oceniało 80-osobowe jury pod opieką sześciu przewodniczących grup jurorskich oraz przewodnictwem Sebastiana Mikosza.

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.