Instytut Cityboard Media o nowych technologiach w komunikacji marketingowej

15 października blisko setka klientów Cityboard Media spotkała się na seminarium "Trendy w marketingu i reklamie. Nowe technologie i ich wykorzystanie w komunikacji z klientem". To już kolejne spotkanie pod patronatem Instytutu Cityboard Media, który prezentuje i analizuje zjawiska zmieniające współ

Nowe media i mobilne technologie w kontekście szeroko zarysowanych zmian cywilizacyjnych oraz ich konsekwencje w procesie komunikowania się z konsumentami to tematy, które zostały przedstawione przez uznanych ekspertów – badaczy, praktyków i naukowców: Zuzannę Skalska (360inspiration), Marcina Wojdę (Cityboard Media), Tomasza Przybyłowicza (Media&Leeds) i dr Pawła Koniaka (Uniwersytet SWPS). Prezentacje prelegentów sprowokowały uczestników seminarium - przedstawicieli firm i działów marketingu do rozmowy. Było to inspirujące i rozszerzające perspektywy spotkanie, na którym przedstawiliśmy diagnozę zmieniającej się rzeczywistość konsumentów i rynku, a także wskazaliśmy jak wykorzystać ten potencjał „zmian” w projektach marketingowych.

→ Marcin Wojda

 

 

 

 

 

 

 

 

 

→ Tomasz Przybyłowicz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

→ dr Paweł Koniak

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.