Orange pod jednym dachem

Pomarańczowy operator telekomunikacyjny prezentuje swój nowy format reklamowy: w miejsce piątki aktorów z serialu "Rodzinka.pl" mamy 10 nowych postaci.

Firma telekomunikacyjna Orange Polska zaprezentowała swój nowy format reklamowy. Zamiast bohaterów serialu "Rodzinka.pl" będzie cała kamienica. Serce i Rozum, kartofel Nju.Mobile i Robert Górski z Orange na Kartę zostają jako odrębne formaty. Za projekt i wdrożenie nowej platformy komunikacji Orange odpowiadają wspólnie m.in. agencje: Publicis, VML oraz Initiative.

Nowym formatem reklamowym Orange zastępuje dotychczasowy, w którym występowali aktorzy z serialu TVP pt. "Rodzinka.pl", czyli Małgorzata Kożuchowska oraz Tomasz Karolak, w roli rodziców trzech synów: Macieja Musiała, Adama Zdrójkowskiego oraz Mateusza Pawłowskiego.

W miejsce tej piątki pojawi się 10 nowych postaci oraz... pies. Tym razem Orange postawił na mniej ogranych aktorów, najbardziej bodaj znaną z nich jest Olga Bołądź ("Czas honoru”, "Służby specjalne“, "Nad życie“). Partnerować jej będą m.in.: Magdalena Popławska ("Bez tajemnic”, "Wataha“, "Król życia“), Piotr Głowacki ("Bogowie”, "Król życia“, "11 minut“, "Karbala“), Tomasz Schuchardt ("Chemia”, "Karbala“, "Jesteś Bogiem“), Filip Opania ("Na dobre i na złe”, "Ojciec Mateusz“) czy Marcin Stec ("Karol – człowiek, który został papieżem”, "Listy do M.“, „Na Wspólnej“, „M jak miłość“).
Dla wszystkich aktorów, jacy pojawią się w nowym formacie, jest to pierwszy udział w projektach reklamowych.
To, co ich łączy, to fakt, że mieszkają w jednej kamienicy, a raczej małym, dość nowoczesnym apartamentowcu (zdjęcia kręcono w kamienicy przy ul. Serockiej na warszawskim Grochowie).
Mamy więc małżeństwo z dwójką dzieci, parę młodych (przed trzydziestką) w związku, trzech studentów w mieszkaniu na poddaszu oraz właściciela bistro na parterze. Każda z postaci ma swój osobny charakter i każda z nich będzie reklamowała różne elementy oferty operatora. Na parterze działa też salon Orange.

Za projekt i wdrożenie nowej platformy komunikacji Orange odpowiadają wspólnie m.in. agencje: Publicis, VML oraz Initiative.

W pierwszych odsłonach nowych reklam Orange pojawiają się jeszcze aktorzy z "Rodzinka.pl" (m.in. Kożuchowska oraz Musiał) w ramach swego rodzaju wprowadzenia czy raczej fazy przejściowej od starego do nowego formatu.

Serce i Rozum, czyli bohaterowie marki TP, których po rebrandingu "przygarnął" Orange pozostaną jako osobny format. Podobnie dotychczasowy format drugiej marki operatora, czyli Nju.Mobile. Pozostanie także, przynajmniej na razie, Robert Górski, współtwórca Kabaretu Moralnego Niepokoju, reklamujący oferty Orange na Kartę.

Maciej Burlikowski 1756 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.