Mobilna akcja PLUSA w dużych miastach

MobiJety to billboardy w ruchu. Klasyczne i oświetlone nośniki reklamowe formatu 6x3 m (18 m. kw.), których zadaniem jest dojechanie z komunikatem dokładnie tam i właśnie wtedy, kiedy jest taka potrzeba.

Reklama na MobiJetach jest w miejscach, w których przebywają ludzie, do których komunikat ma dotrzeć. Jest mobilna, więc nie tkwi w miejscu bez potrzeby. Gdy spełni swoje zadanie, przemieszcza się  dalej, w kolejne precyzyjnie wyznaczone miejsce. Możliwości takiej kampanii wykorzystuje marka PLUS, chcąca dotrzeć do swoich potencjalnych klientów.

Jedną z najważniejszych cech tego OOH jest geotargetowanie, czyli możliwość umieszczenia komunikatu w przestrzeni w tym miejscu, w którym przebywają jego adresaci. Zadaniem kampanii jest dotarcie do jak największej liczby osób i zainteresowanie ich prezentowaną ofertą.
Tak właśnie jest  w trwającej kampanii marki PLUS.

Plakaty PLUSA z Bartoszem Kurkiem w roli głównej i w świątecznym klimacie, zwracają uwagę w największych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Katowicach, Wrocławiu i Łodzi. Właśnie tam trwa outdoorowa kampania promująca Mistrzowską Ofertę na Kartę.
Czas trwania kampanii jest różny w zależności od  miasta, Realizacja takiego planu jest możliwa dzięki wykorzystaniu MobiJetów, mobilnych nośników Jet Line.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.