TVN Media, WP, AMS, Edipresse i Media Impact nagrodzone przez "MMP"

To już 12. edycja Raportu Specjalnego "Biura Reklamy" przygotowanego przez "Media & Marketing Polska" we współpracy z firmą Millward Brown.

W grudniowym numerze "Media & Marketing Polska" redakcja przyznała wyróżnienia i nagrody w Raporcie Specjalnym "Biura Reklamy". Raport powstaje już od dwunastu lat, a jego istotną częścią są wyniki badań instytutu Millward Brown, który sprawdza poziom satysfakcji specjalistów z domów mediowych ze współpracy z poszczególnymi biurami. 

Biurem reklamy telewizyjnej roku zostało TVN Media. W kategorii internet nagrodę przyznano WP, a wyróżnienie otrzymało Sarigato/Sataku. W kategorii radiowej wyróżnienie trafiło do Grupy RMF. Biurem reklamy outdoorowej zostało AMS. Nagrodę w kategorii magazyny przyznano Edipresse Polska, a wyróżnienie otrzymała Grupa Zwierciadło. Biurem reklamy prasowej (dzienniki) zostało Media Impact Polska. New Age Media otrzymało wyróżnienie w segmencie kinowym. 

W tym roku Millward Brown przeprowadził 100 wywiadów ze specjalistami z domów mediowych współpracujących z biurami reklamy. – Stale w podobny sposób dobieramy respondentów, stosujemy również stałe narzędzia badawcze. Jednak sytuacja na rynku komunikacji marketingowej zmienia się, zwłaszcza w ostatnich latach jesteśmy świadkami coraz dalej idącej cyfryzacji, redefinicji kanałów komunikacji, a nawet zmian paradygmatu sposobów docierania do konsumenta. Dlatego też w tym roku, przy ścisłej współpracy z "Media & Marketing Polska", ekspertami z domów mediowych, a także na podstawie naszego doświadczenia badawczego zaktualizowaliśmy niektóre wymiary ocen, tak aby jak najlepiej odzwierciedlały potrzeby i oczekiwania klientów biur reklamy – mówi Krzysztof Kruszewski, CEO Poland, Millward Brown.

Maciej Florek 2030 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.