Niesieciowe domy mediowe niezmiennie w czołówce najlepszych domów mediowych w Polsce

Niesieciowe domy mediowe są najlepiej oceniane przez klientów. Po raz kolejny potwierdziły to dane zebrane przez Millward Brown dla najnowszego raportu "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe" opublikowanego w Media Marketing Polska.

„Niesieciowi” prowadzą w zakresie oceny z zadowolenia ze współpracy z domem mediowym, zakupu i planowania mediów, czy zadowoleniu z obsługi klienta. Pełen zestaw rankingów jest dostępny na stronie raportdomymediowe.pl

„Niezależne domy mediowe już od wielu lat zajmują czołowe miejsca w rankingach. Pozycja ta wynika z konieczności pozyskiwania klientów „od zera”, co zmusza do utrzymywania najwyższych standardów obsługi i niestandardowego podejścia do realizacji kampanii mediowych, a także negocjacji cenowych”, podkreślają osoby reprezentujące trzynaście niesieciowych domów mediowych: Codemedia, Effective Media, Five Media, Infinity Media, K2 Media, MasterMind, Mediapol, Media Concept, Media Group, MediaOn, Newnited, PRO Media House oraz Star Media.

Ich zdaniem pomimo świetnych wyników, po raz pierwszy wyniki ocen domów niesieciowych zostały wyłączone z rankingów zbiorczych dorocznego raportu „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, w których zaprezentowano wyłącznie wyniki tzw. sieciówek.

„Nam jednak zależy na tym, by podtrzymać wieloletnią tradycję publikowania kompletnych
i wiarygodnych zestawień, które dają pełen obraz rynku i wspierają klientów przy podejmowaniu ważnych decyzji”, podkreślają reprezentanci niesieciowych.

Dlatego właśnie z inicjatywy niesieciowych domów mediowych powstała strona internetowa www.raportdomymediowe.pl, gdzie znajdują się pełne rankingi domów mediowych – niesieciowych i sieciowych. Rankingi zostały przygotowane na podstawie danych zebranych do raportu „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.